Ga naar inhoud

Thumbnails werken niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

<<kan ik geen miniaturen meer weergeven in de gewenste mappen. Ik krijg alleen nog maar het logo met een vergrootglas ipv de gewenste foto of tekening.>> ik neem aan dat je de thumbnails bedoelt in explorer (verkenner)? ik heb ook ie6 en kan deze gewoon aanzetten onder beeld/miniaturen. heb je misschien ook software geinstalleerd wat bepaalde extensies als de zijne heeft geregistreerd bij windows ? (en dan bedoel ik dus een grafisch pakket). misschien heeft IE6 dat zelf wel gedaan. ik denk dat het de moeite wel waard is om even te kijken welke programma's bij windows geregistreerd zijn met de plaatjes, dat kan in verkenner onder extra/mapopties/ tab bestandstypen.. je@n
Link naar reactie
Rechtsklik eens in een map, en kijk eens of de map weergegeven wordt als webpagina. Rechtsklik-> beeld -> als webpagina. En rechtsklik eens op een map in Verkenner waarin je de 'thumbnails' wil weergeven, en klik op eigenschappen. Staat 'voorbeeld weergeven' aangevinkt? Geen succes? Ga naar Start/uitvoeren, en plak achtereenvolgens de volgende commands in het boxje: [b:28092bd008]regsvr32 thumbvw.dll regsvr32 /i shdoc401.dll[/b:28092bd008] Klik na elke regel op 'enter', en wacht op een bevestiging dat het registreren van de dll is geslaagd. Start daarna Windows even opnieuw op. Wanneer dat geen resultaat heeft, moet je eens de volgende *.reg filetje draaien. Dat herstelt de Windows bestandsverwijzingen voor zo'n 12 beeld-bestandstypen: http://www.aumha.org/downloads/thumnail.reg Succes, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...