Ga naar inhoud

jpeg i.p.v. jpg


anoniem

Aanbevolen berichten

Plotseling kan ik internet-files .jpg met deze extentie niet meer opslaan.(rechtsklikken op de jpg-image , afbeelding opslaan als …) Internet Explorer 6.0 geeft “ bestandsnaam blabla .JPEG ” het tweede dialoog box (opslaan als type) “ JPEG (.jpg) “ . Enig idee hoe ik dit in IE moet aanpassen zodat IE geen .jpeg toevoegt in bestandsnaam box ?
Link naar reactie
Wat in het tweede vakje staat "JPEG {*.jpg" is de extentie die IE gebruikt, oftewel jouw bestand wordt opgeslagen als bestand.jpg. JPEG is de naam voor de compressie methode die gebruikt wordt, het staat voor 'Joint Photographic Experts Group' (bron: http://www.jpeg.org/public/jpeghomepage.htm ). _________________ Ik kna 300 worodne pre mniutu ytpne!! [ Dit Bericht is bewerkt door: DarkScribe op 2002-02-03 14:20 ]
Link naar reactie
Ok dit weet ik wel maar het is lastig fotos te archiveren wanneer de ene jpg noemen en de andere jpeg , vooral wanneer het om dezelfde fotos gaat : zo krijg je algauw alles dubbel. Dus zou ik graag achterhallen waarom IE plotseling een extentie (in dit geval jpeg)toevoegt in het vakje bestandsnaam? Alvast bedankt voor de moeite
Link naar reactie
Wat je zou kunnen proberen is deze computer, beeld, mapopties en dan bestandstypen op zoeken en kijken of je daar iets kunt vinden. Anders weet ik het ook niet. Misschien dat je hier wat aan hebt: HKEY_CLASSES_ROOTMIMEDatabaseContent Typeimage/jpeg Je vind dit ook onder: HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareCLASSESMIMEDatabaseContent Typeimage/jpeg _________________ Ik kna 300 worodne pre mniutu ytpne!! [ Dit Bericht is bewerkt door: DarkScribe op 2002-02-04 02:08 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...