Ga naar inhoud

via adsl bestanden uitwisselen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Een kennis van mij en ik hebben beiden een adsl aangsluiting. Nu willen we bij elkaar bestanden kunnen downloaden. Hoe kan dit geregeld worden? We willen dit dus niet via kazaa o.i.d. doen, maar via een "directe verbinding" tussen onze computers. Is het mgelijk om bij elkaar in te loggen en zo ja met welk programma en hoe kan / moet je het e.e.a inregelen. Kan dit met pc anywhere of een ander programma? Met name op het gebied van beveiling is het e.e.a. belangrijk. Mijn kennis mag alleen bij de folder kunnen waar hij bij mag van mij en dat geldt ook voor mij op zijn computer. We draaien beiden windows2000 professional. Groet, Chris
Link naar reactie
[quote:c2c6a48c3f] Op 27-01-2002 13:15, schreef bussiechris: Hallo, Een kennis van mij en ik hebben beiden een adsl aangsluiting. Nu willen we bij elkaar bestanden kunnen downloaden. Hoe kan dit geregeld worden? We willen dit dus niet via kazaa o.i.d. doen, maar via een "directe verbinding" tussen onze computers. Is het mgelijk om bij elkaar in te loggen en zo ja met welk programma en hoe kan / moet je het e.e.a inregelen. Kan dit met pc anywhere of een ander programma? Met name op het gebied van beveiling is het e.e.a. belangrijk. Mijn kennis mag alleen bij de folder kunnen waar hij bij mag van mij en dat geldt ook voor mij op zijn computer. We draaien beiden windows2000 professional. Groet, Chris [/quote:c2c6a48c3f] Draai een Apache servertje, dan kan die vriend daar naartoe om bij jou bestanden te halen. http://www.apache.org :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...