Ga naar inhoud

IE 5.5 supertraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren de boel weer eens geformatteerd, en alles (Win98SE) lekker fris opnieuw geinstalleerd. Nou viel het me vanmorgen op dat IE onvoorstelbaar traag is. Om te beginnen vraagt hij al of ik online of offline wil werken, terwijl ik online ben (Wanadoo Premium). Dus ik kies uiteraard voor Online. Als ik dan een pagina opvraag, mag ik daar gerust een kwartier op wachten. Als ik dezelfde pagina met Netscape opvraag, dan staat hij binnen een paar seconden op m'n beelscherm. Iemand enig idee wat er mis is en hoe ik het kan verhelpen?
Link naar reactie
[quote:9a7f515062] Op 27-01-2002 8:22, schreef Henny: Ik heb gisteren de boel weer eens geformatteerd, en alles (Win98SE) lekker fris opnieuw geinstalleerd. Nou viel het me vanmorgen op dat IE onvoorstelbaar traag is. Om te beginnen vraagt hij al of ik online of offline wil werken, terwijl ik online ben (Wanadoo Premium). Dus ik kies uiteraard voor Online. Als ik dan een pagina opvraag, mag ik daar gerust een kwartier op wachten. Als ik dezelfde pagina met Netscape opvraag, dan staat hij binnen een paar seconden op m'n beelscherm. Iemand enig idee wat er mis is en hoe ik het kan verhelpen? [/quote:9a7f515062] Misschien je proxy ingesteld? Kan zijn dat deze uit moet. (Geen proxy dus) Zelfde is met Chello.
Link naar reactie
[quote:661eb207a0] Op 27-01-2002 16:19, schreef Henny: YES! Dat was de oplossing. Dat proxy ding :smile: Ik heb de wizard nog een keer doorlopen en de proxy uitgevinkt, en nu gaat hij weer op normale snelheid. Bedankt Dilbert. Iemand nog een idee waarom IE steeds vraagt of ik offline of online wil gaan? [/quote:661eb207a0] [zangmodus]Olé, Olé , wel gefeliciteerd[/zangmodus] :grin: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...