Ga naar inhoud

Volledig verwijderen van Internet Explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:55aa28515c]Wie kan mij helpen????[/b:55aa28515c] Ik werk met Windows 98 SE en Microsoft Internet Explorer 5.5 Service Pack2 - internet werkset. Doordat ik met een groot probleem zit zou ik die volledig willen verwijderen, maar mijn Outlook Express willen behouden. Mijn fout is de volgende: Als ik op een webpagina ga, en ik wil een apart deel openen krijg ik een copy: zie afbeelding Dit is maar een voorbeeld. Zoals u ziet, ik druk op "schrijf u gratis in op Belgacom.net" in ik krijg een copy van mijn scherm in plaats van het gevraagde. Ik ben reeds naar configuratiescherm, software en herstel gegaan, ook IE 6.0 ge download en terug verwijderd, want ook dat hielp niet. [b:55aa28515c]Ik zou nu Microsoft Internet Explorer 5.5 Service Pack2 - internet werkset willen verwijderen en herinstalleren[/b:55aa28515c] Dank bij voorbaat voor de hulp. Eric _________________ Thanks voor de inlichtingen [ Dit Bericht is bewerkt door: cactus16 op 2002-02-27 21:33 ]
Link naar reactie
Beste BasHamar Dank voor de reactie. Ik heb geprobeerd via configuratiescherm, software, IE 5.5 te verwijderen, maar dat lukt ook niet. Ik zou graag willen weten wat er fout is. Als ik op een link klik, krijg ik een copy van betreffende pagina, naar niet de nieuwe. Groeten Eric _________________ Thanks voor de inlichtingen [ Dit Bericht is bewerkt door: cactus16 op 2002-03-16 20:35 ]
Link naar reactie
Tot Windows XP was IE altijd onherroepelijk verbonden met Windows. In XP kan je 'm geloof ik wel uninstallen, maar in eerdere versies dus niet. Ik heb wel eens Win98Lite geprobeerd, maar het systeem werd er niet echt stabieler op, zullen we maar zeggen... Mijn advies blijft: download IE 5.5 SP2 en installeer deze gewoon over de oude heen. Wat er nu precies mis is met je IE kan ik je niet vertellen, ik gebruik het namelijk nooit en heb dus geen verstand van de instellingen enzo. Succes ermee! - Basje.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op [url=http://www.98lite.net/ieradicator.html]http://www.98lite.net/ieradicator.html[/url] kun je IERadicator downloaden waarmee je IE volledig kunt verwijderen zodat je daarna helemaal vers IE installeren kunt. Maar let wel: IE is helemaal weg dus je moet van IE5.5 de complete versie hebben om hem weer te kunnen installeren. Maar je kunt natuurlijk ook eens Opera proberen. Je kunt overigens na gebruik van IERadicator nog gewoon gebruik maken van Outlook Express [ Dit Bericht is bewerkt door: Eddy van Wuyckhuyse op 2002-02-16 22:29 ]
Link naar reactie
Aan iedereen hartelijke dank voor alle positieve reacties. Ik mocht doen wat ik wilde, maar de problemen bleven bestaan. Tenslotte heb ik de computer bij de verkoper gedaan om te formateren,(duur grapje) en alles terug laten installeren. Spijtig genoeg weet ik niet hoe ik na informateren, windows98 SE terug kan installeren. Groeten van Eric
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...