Ga naar inhoud

schokkende muis & mcafee virusscan 6.01


Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds ik mcafee virusscan 6.01 heb geinstalleerd doet mijn logitechmuis erg schokkerig. Het lijkt bovendien wel of alles trager is geworden. Volgens mcafee is de min. eis voor 6.01 een pentium 100. Ik heb het op een pentium 333 draaien met 128 ram. Zou toch voldoende moeten zijn. Heeft iemand dergelijke ervaringen? Misschien moet ik anders maar weer terug naar norton antivirus 2001?

Groet Ab.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Ik gebruik zelf ook McAfee Virusscan 6.01, maar ik heb geen last van een schokkerige muis ofzo. Ik heb ook geen virussen meer opgelopen sinds ik McAfee gebruik (voorheen met Dr. Solomons Toolkit ook niet trouwens) dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ik heb zelf heel kort Norton gebruikt, maar daarvan vond ik juist weer dat alles langzamer werd. Misschien ligt het aan de configuratie, dat de ene beter werkt met McAfee, en de andere met Norton.
Link naar reactie
Logitech Mouseware werkt bij mij op geen enkel systeem normaal. Rare muisbewegingen, traagheid, schokkerigheid. Het betreft hier verschillende Logitech muizen. Tegenwoordig gebruik ik de drivers voor Microsoft muizen. Daarmee kan een Logitech ook werken en dan heb je die problemen niet. Ik denk niet dat het aan McAfee ligt. Maar als het met Norton Antivirus niet voorkomt dan kun je beter dat gebruiken. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie
Nou ik denk dat het wel aan McAfee ligt. Ik heb dat virusprogramma ook gehad, en een hele hoop gedonder na een verse installatie... Het opstarten duurde enorm lang (in windhoos reageerde de pc 15 seconden niet, terwijl alles al geladen was). En ik draai al jaren Logitech Mouseware, en zonder enkel problemen. Hooguit dat het aan de combinatie van McAfee en Logitech Mouseware ligt, maar mijn ervaringen met Mouseware zijn iig goed. Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...