Ga naar inhoud

Hoe zet ik mijn homepage op het internet


anoniem

Aanbevolen berichten

P'sies Rumaro. Wincommander regeerd grote tijd! Effe wincommander downen, dan ga je naar FTP (bovenin beeld) Je klikt op 'New connection' Bij 'Session' mag je zelf een naam verzinnen, bij 'Hostname (port)' vul je het FTP adres of de IP van de server in. Bij 'Username' je eh... username natuurlijk en bij 'Password',... je raad het al, je password. Deze gegevens moet je dus even bij de hand hebben, staat vast in de papieren die je van je prov gekregen hebt en anders moet je ze effe bellen.

Vanaf nu staat je FTP connection in je FTP lijstje van Wincommander.

Als je dan je homepage wilt uploaden selecteer je em, en klikt op 'connect' Nadat de verbinding gemaakt is zie je in het ene gedeelte van wincommander de inhoud van de server, en in het andere gedeelte de inhoud van jou harde schijf. De gebroeders sleur & pleur doen de rest. Let wel op, server en HD zitten niet altijd aan dezelfde kant. Soms is het linkse gedeelte de server en rechts je HD, en soms is het andersom. (hangt ervan af welk gedeelte je aktief had toen je FTP verbinding ging maken) maar dat zie je vanzelf wel. Succes!

------------------ Blow me up Scotty!

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:ac29d2d69c] Op 27-11-2001 23:52, schreef Gooly: P'sies Rumaro. Wincommander regeerd grote tijd! Effe wincommander downen, dan ga je naar FTP (bovenin beeld) Je klikt op 'New connection' Bij 'Session' mag je zelf een naam verzinnen, bij 'Hostname (port)' vul je het FTP adres of de IP van de server in. Bij 'Username' je eh... username natuurlijk en bij 'Password',... je raad het al, je password. Deze gegevens moet je dus even bij de hand hebben, staat vast in de papieren die je van je prov gekregen hebt en anders moet je ze effe bellen.<P>Vanaf nu staat je FTP connection in je FTP lijstje van Wincommander.<P>Als je dan je homepage wilt uploaden selecteer je em, en klikt op 'connect' Nadat de verbinding gemaakt is zie je in het ene gedeelte van wincommander de inhoud van de server, en in het andere gedeelte de inhoud van jou harde schijf. De gebroeders sleur & pleur doen de rest. Let wel op, server en HD zitten niet altijd aan dezelfde kant. Soms is het linkse gedeelte de server en rechts je HD, en soms is het andersom. (hangt ervan af welk gedeelte je aktief had toen je FTP verbinding ging maken) maar dat zie je vanzelf wel. Succes!<P>------------------ Blow me up Scotty! [/quote:ac29d2d69c] Nee, deze lijkt niet op alle andere FTP Programma's die er bestaan zullen we maar zeggen. Waarom is deze zo speciaal? Reden?
Link naar reactie
Ow, wist niet dat ie niet op andere FTP programma's mocht lijken :razz: Volgens mij wilde ie gewoon zijn homepage uploaden en boeide het hem niet zo erg waarmee dat gebeurd. Vind je Wincommander op een standaard FTP proggie lijken overigens? Het is geen standaard FTP programma. FTP is gewoon een van de opties. Sinds ik Win commander gebruik heb ik Windows explorer en mijn bulletproof FTP nog nooit nodig gehad. Bovendien doet ie dingen waar Windows explorer alleen maar van kan dromen en waar ik voorheen allerlei noodgrepen voor uit moest halen omdat Windows explorer ze niet kon. Directories uitprinten, of batch rename om maar een paar voorbeelden te noemen. Windows explorer heeft er nog nooit van gehoord, Win Commander heeft voor beiden gewoon een optie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...