Ga naar inhoud

Girotel online


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds de installatie van Windows XP functioneert Girotel online niet meer, dat wil zeggen ik kan geen overschrijvingen meer versturen. Zodra ik een tancode heb ingevuld en de opdracht wil versturen krijg ik de melding dat de Java-applet niet kan worden geinitialiseerd. Van de Postbank krijg ik alleen maar te horen, dat ze geen hulp bieden voor het besturingssysteem Windows XP. Op aanraden van een andere forumbezoeker heb ik MS Virtual Machine gedownload en geïnstalleerd. Bij de internetinstellingen in Internet Explorer heb ik Javatoepassingen toestaan aanstaan. Het helpt echter allemaal niet. Wie weet een oplossing voor dit probleem?

------------------

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het probleem was enige tijd opgelost, maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Ik heb MS Virtual Machine gedownload van de Windows site. Als ik Windows Update uitvoer is er helemaal geen update voor Java beschikbaar. Waar moet ik die precies vandaan halen (graag adres van de site)?

quote:
Originally posted by Hipapipa: Het zit hem inderdaad in de JAVA installatie. Waar en welke JAVA heb je gedownload? Op de Windows Update site staat degene die je moet hebben voor Window XP.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik had dezelfde problemen en na anderhalf uur helpdesk van de postbank wisten ze me nog niks meer te vertellen dat het door MS Internet Explorer 6.0 kwam.

Heb ik dus maar opgelost door netscape 6 te installeren naast explorer en deze te gebruiken voor Girotel online.

Werkt perfect.

BTW: Girotel online zuigt zowieso behoorlijk, maar dat heeft hier verder weinig mee te maken :wink:

Elja

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
keb helaas last van exact hetzelfde euvel. een fout bij het initialiseren van Java. Overigens heb ik ook die Virtual Machine, maar Hipopipo :wink: , die volledige lijst is nergens te bekennen, hoor. Het installeren van een alternatieve browser vind ik nou ook weer zoiets. Is er echt geen charmante oplossing? Wat moet je bij Extra, Internetopties, Geavanceerd bijvoorbeeld aan- en uitvinken?
Link naar reactie
[quote:3d30fb80a4] Op 06-02-2002 13:34, schreef The Curse: [b:3d30fb80a4]Het installeren van een alternatieve browser vind ik nou ook weer zoiets. Is er echt geen charmante oplossing? [/b:3d30fb80a4][/quote:3d30fb80a4] Je kan Netscape 6 installeren en Explorer 6 eraf gooien... Op deze maniet is Netscape geen alternatieve browser meer... :grin: :grin: :grin: - Basje.
Link naar reactie
[quote:f3a68bc6c3] Op 06-02-2002 15:21, schreef BasHamar: [quote:f3a68bc6c3] Op 06-02-2002 13:34, schreef The Curse: [b:f3a68bc6c3]Het installeren van een alternatieve browser vind ik nou ook weer zoiets. Is er echt geen charmante oplossing? [/b:f3a68bc6c3][/quote:f3a68bc6c3] Je kan Netscape 6 installeren en Explorer 6 eraf gooien... Op deze maniet is Netscape geen alternatieve browser meer... :grin: :grin: :grin: - Basje. [/quote:f3a68bc6c3] [quote:f3a68bc6c3] Is er echt geen charmante oplossing? [/b][/quote:f3a68bc6c3] dit is dus een voorbeeld van iemand die helaas niet alles leest :razz:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:b319d16b8c] Op 07-11-2001 20:15, schreef berto: Sinds de installatie van Windows XP functioneert Girotel online niet meer, dat wil zeggen ik kan geen overschrijvingen meer versturen. Zodra ik een tancode heb ingevuld en de opdracht wil versturen krijg ik de melding dat de Java-applet niet kan worden geinitialiseerd. Van de Postbank krijg ik alleen maar te horen, dat ze geen hulp bieden voor het besturingssysteem Windows XP. Op aanraden van een andere forumbezoeker heb ik MS Virtual Machine gedownload en geïnstalleerd. Bij de internetinstellingen in Internet Explorer heb ik Javatoepassingen toestaan aanstaan. Het helpt echter allemaal niet. Wie weet een oplossing voor dit probleem? <P>------------------ [/quote:b319d16b8c] Mischien een onozele vraag, maar waarom gebruik je niet girotel via een 56k modem ??. snel en veilig !!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...