Ga naar inhoud

grote bestanden uitwisselen


Aanbevolen berichten

Hoi Ik zoek naar een manier om zeer grote bestanden, bijvoorbeeld WAV's te kunnen verzenden tussen mij en een andere specifieke gebruiker. De bestanden zijn eigen bezit en dus zonder copywright. Mijn postvak gaat maar tot 5 Mb, net als mijn Webspace. Na MP3en van deze bestanden is toch nog zeker een grote van 20 - 30 mb over. Is er een optie binnen KaZaA die ik niet ken of is er misschien een ander trucje ?
Link naar reactie
Je kunt ook [url=http://download.cnet.com/downloads/0-10069-100-1512453.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-5.1512453]AnalogX SimpleServer: WWW 1.02 [/url] downloaden en snel tijdelijk een webserver opzetten. Zo kan iemand een bestand van je computer downloaden. Ik gebruik het geregeld om iemand ff een bestandje van mijn computer te laten downloaden. _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-03 21:46 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...