Ga naar inhoud

Internet traag met getweakte Alcatel Modem


Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week mijn modem getweakt, omdat ik er bij sommige programma's iedere 10 min. uitgeknikkerd werd en omdat k dan weer opnieuw moest inbellen. Dat schoot ook niet op! ( dit inbellen was alleen in die programma's he) Maar nu is mijn internet supertraag. MOet echt geluk hebben als ik een download heb van 30 Kb/s. Terwijl ik Fast ADSl heb. Heb ik iets verkeerd ingesteld op de modem ofzo, of wat is er aan de hand? Mijn modem heeft nog het gewone IP adres 10.0.0.138 en mijn netwerk staat ingesteld op 10.0.0.151 en verder. Wat is er mis. Alles werkt wel voor de rest. Alvast bedankt! Groeten,
Link naar reactie
Zo op het eerste gezicht is er niks mis. Het kan niet aan de IP-range liggen die je gebruikt. Om te achterhalen wat er fout zou kunnen zijn hebben we toch echt wat meer informatie nodig. Heb je de gehele tweakprocedure zoals die op http://www.bruring.com/adsl te vinden is, gevolgd? Heb je nog andere doftware draaien achter je getweakte modem, zoals een firewall of router-software?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...