Ga naar inhoud

keuze maken in downen van muziek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik zit met een vreemd probleem met mijn pc, daarom dat ik hier om raad kom. Ik heb enkele dagen geleden mijn pc wat opgekuist (oude niet gebruikte progs weg, en nieuwe geinstaleerd ) Sedert deze aanpassingen is het mij niet meer mogelijk om als ik een song wil horen op het net die te beluisteren. Normaal gezien kan je de keuze maken tussen het bestand naar je pc halen en of openen vanaf locatie (gewoon luisteren). Ik kan alleen nog naar mijn pc downen, wat wel niet de bedoeling is. Ik heb als nieuwe progs Norton Anti 4us 2002 en Zonealarm geinstaleerd. Kan dit er mee te maken hebben. Ik ben ten einde raad, omdat ik nogal veel muziekstukjes op het net beluister om die dan op mijn gitaar na te spelen. Ik zou ontzettend dankbaar zijn mocht ik worden geholpen zijn. Bij deze mijn welgemeende groeten. (ik hoop dat ik in het juiste forum zit) Alavst bedankt Bobtje Blues
Link naar reactie
Ik denk nu ineens aan iets. Ik heb onlangs ook een update van Windows gedaan en volgende dingen laten uitvoeren. Misschien heeft dit er iets mee te maken ? ? Vooral die tweede baart mij zorgen. 1 / Beveiligingsupdate, 28 maart 2002 (Internet Explorer 5.5 SP2) 2172 KB/ Downloadtijd: < 1 min De update "Cumulatieve patch voor Internet Explorer (28 maart 2002)" bevat een oplossing voor alle eerder vermelde beveiligingsproblemen in Internet Explorer 5.5 Service Pack 2 (SP2) en voor twee nieuwe problemen. Deze update wordt besproken in het Microsoft-beveiligingsbulletin MS02-015. Download deze update nu om uw computer te beveiligen. Als u dit niet doet, kunnen kwaadwillende gebruikers wellicht code uitvoeren op uw computer. 2 / Beveiligingsupdate, 20 november 2001 784 KB/ Downloadtijd: < 1 min Deze update bevat een oplossing voor het beveiligingsprobleem "De .asf-processor in Windows Media Player bevat een niet-ingeschakelde buffer" in Windows Media Player, Windows ME (Windows Millennium Edition) en Windows 2000. Deze update wordt besproken in Microsoft-beveiligingsbulletin MS01-056. Download deze update nu en voorkom dat een kwaadwillende gebruiker willekeurige code op uw computer kan uitvoeren. Bobtje Blues
Link naar reactie
Ronald, de Windows media player is er nog hoor, ik heb ééns de instellinge nagekeken en op het eerste zicht lijkt alles normaal. NoZtra, alles is daar normaal er is niks gewijzigd dat vinkje staat nog steeds aan. Supersnail, tsja...ik ken wel wat Engels maar die technische termen zijn er mij te veel aan hoor. Er heeft iemand enkele url's geprobeerd waar ik probelemn mee heb om ééns te zien wat hij krijgt. Hij kan kiezen of hij wil downen of openen vanaf locatie. Hier zijn ze. http://www.guitartricks.com/2000/style.php?input=blues&order_by=mp3_1+desc http://www.coastweb.de/12bar/solotech.htm Ik begin stilletjes aan de moed te verlizen, en ik geef normaal niet zo vlug op hoor. Toch wil ik jullie danken voor jullie reacties. Ik vrees dat WinME opniewu instaleren de enige remedie zal zijn. Groetjes Bobtje blues
Link naar reactie
[quote:10dcd42b6d] ... Heb je tijdens het opschonen van je PC niet toevallig/per ongeluk de Windows Media Player verwijderd?? ... [/quote:10dcd42b6d] Als het toch eens mogelijk was om dat kreng te verwijderen :grin: ... Ik heb in het verleden wel eens vaker dergelijke vage problemen met Windows gehad waar niemand een antwoord op wist. Uiteindelijk resulteerde dat in een nieuwe install van Windows. (Wat ook geen kwaad kan om dat eens per jaar 'n keer te doen) Ik denk dat het enige wat er op zit is een middagje er voor uit te trekken, je belangrijkste data te backuppen (denk ook aan je mail, adressenboek, favorieten/bookmarks, installatiebestanden) Overigens zou ik het persoonlijk geen gemis vinden als ik alleen maar kan downen en niet kan openen vanaf locatie. Want downen doet ie toch, alleen gaat het dan naar een tempfolder waar ie waarschijnlijk nog tijdenlang nutteloos HD ruimte in beslag staat te nemen, terwijl, als je em gewoon downt, je 'm later zelf gewoon weg kunt gooien.
Link naar reactie
Gooly, tsja....misschien kan u wel ééns gelijk hebben om die te laten downen naar de pc. Maar daarmee weten we dan nog niet wat er aan de hand is hé. Nu wat betreft een nieuwe install van Windows. Ik meen te begrijpen dat het niet nodig is om een format te doen, maar gewoon Windows over de andere heen te zetten ? ? Kan ik hier een antwoordje op krijgen aub ? ? Alvast mijn welgemeende dank. Bobtje Blues
Link naar reactie
kieltju, :wink: is eigenlijk geen antwoord op mijn vraag, maar kom omdat je het zo mooi vraagt. Een squyer Strat. Licht dingske maar speelt ongelooflijk goed, mooie klank. Ik heb geluk gehad. Ook nog een semi-akoestische voor waar ik expirimenteer met slide. En nu aan de anderen mag ik mijn Windows ME over de andere plaatsen ? ? Dank bij voorbaat. Bobtje Blues
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...