Ga naar inhoud

[ASP] Error - Too many client tasks. (HELP!)


Aanbevolen berichten

[code:1:cdbbdc719a]Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e4d' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too many client tasks. /digidude.nl/forum/forum/common.asp, line 144 [/code:1:cdbbdc719a] [b:cdbbdc719a] Hij heeft gewerkt, maar nu niet meer, wat is het probleem?![/b:cdbbdc719a] help! Alvast bedankt! [b:cdbbdc719a]De link: http://www.double-vision.com/digidude.nl/forum/forum/default.asp [/b:cdbbdc719a] [ Dit Bericht is bewerkt door: Kees-? op 2002-03-27 14:10 ]
Link naar reactie
Ja, maar, volgens mij, hij heeft een tijd lang gewoon gedraaid, maar heeft het dan zulke gevolgen als je één keer iets niet afsluit? Want ik heb een volledige back-up teruggezet van de website (die werkte) maar hij geeft nu nog steeds die foutmelding... Dit is regel 144 (143) 'Set an active connection to the (144) Connection object adoCon.Open strCon Deze verwijst naar: strCon = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};uid=;pwd=PASSWORDD; DBQ=" & Server.MapPath("/forum.mdb") [b:cf63bd1ab3]Ik hoop dat jullie een oplossing weten[/b:cf63bd1ab3] Stel dat het als het een keer fout gaat dat het dan altijd fout is, hoe kan ik het dan fixen? ASP bestandje schrijven om alles te sluiten of zo?
Link naar reactie
Weet je zeker dat er verder niets is gewijzigd aan de configuratie van de server? Optie: probeer eens een andere/nieuwe MDAC versie te installeren en kijk of dat helpt. Of probeer een andere connectie methode (lees: connectiestring). Om nog even terug te komen op het "objecten op Nothing zetten" verhaal. Van een keertje vergeten zal de server natuurlijk normaalgesproken niet op z'n bek gaan. In principe worden objecten na afloop van het script automatisch vrijgegeven, maar het getuigd van net programmeerwerk als je zelf je "rotzooi" :wink: opruimt.
Link naar reactie
Dan vraag je toch aan je provider wat het probleem is? Laat hen de server rebooten of uitzoeken wat er mis is in de configuratie. Als jij zegt dat er niets is gewijzigd en dat de databasekoppelingen plotseling niet meer werken (doen andere koppelingen naar evt. andere databases het trouwens wel?) dan kunnen zij er toch naar kijken. Serverbeheer valt onder de verantwoordelijkheid van hen. En als ze het er niet mee eens zijn dan moeten ze dat maar aangeven met een verdomd goede reden :wink:. Of praten we hier over een gratis provider? In dat geval: too bad :razz:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...