Ga naar inhoud

Ik vind geen fout in mijn SQL voor JavaScript ASP pagina!


Aanbevolen berichten

ok dan hier is ie en hij zegt dat ie steeds fout is var adoConnection = Server.CreateObject("adodb.connection"); strConnection = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" + Server.MapPath("/piet/db/a.mdb"); adoConnection.Open(strConnection); var mySQL = "INSERT INTO weblog " + "(story, name, date)"; mySQL = mySQL + " VALUES ('" + Request.Form("field1") + "','"; mySQL = mySQL + Request.Form("field2") + "','"; mySQL = mySQL + dateStamp + "')"; adoConnection.Execute(mySQL); adoConnection.Close(); adoConnection = null; hij zegt dat deze regel fout is: Microsoft JET Database Engine error '80040e14' Syntax error in INSERT INTO statement. /piet/submitS.asp, line 33
Link naar reactie
klopt annie, nu werkt alles proper. ik blijf me verbazen dat jij zoveel weet. Jij geeeft bijna altijd als eerste antwoord op al mn vragen. Wat voor jou?[i:a9f1cd2ff9] Position Title: Gadget Developer Skills required: HTML, ASP, XML, VB, VBScript and Javascript Location: San Francisco State: CA Pay Rate: $90,000 Area: 415 Length: Permanent Term: FULLTIME [/i:a9f1cd2ff9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...