Ga naar inhoud

Hoe verberg ik mijn script?


Aanbevolen berichten

Een ander loginscript nemen. Klinkt misschien een beetje lullig, maar de bron van een html pagina is nou eenmaal _niet_ te beveiligen Ok ok, je kan het met .htaccess beveiligen of de server uitzetten, dan kan er echt niemand bij, maar dan is het loginscript ook niet erg nuttig meer. Over .htaccess gesproken... Dat is wel een vrij veilige manier om een inlogsysteem mee te maken, maar dan moet je host wel appache draaien.
Link naar reactie
Het kan inderdaad nooit. Wat wel kan is het je bezoekers ontzettend moeilijk maken om het te vinden. Dus alleen de echte die hard lui zullen er dan nog doorheen komen. Is dus gewoon niet aan te raden, maar mocht je dat verder weinig kunnen schelen lees dan dit topic eens: http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=24198&forum=13&56 Op de pagina waarna daarin wordt verwezen kun je zelf proberen hoe moeilijk ze het je kunnen maken :smile: Succes Elja p.s.: Ohja, als je nu de beschikking hebt over een hosting die b.v. asp of php ondersteund kun je daarmee wel een veilige inlog maken.
Link naar reactie
Hier wil ik ook even op reageren. Ik heb namelijk ook een login schermpje, maar eentje waar ik voor elke gebruiken een appart wachtwoord voor kan gebruiken je kan dit niet 123 terug zien, maar waar ik wel naar op zoek ben is een html encrypter die zet je broncode voor zover wel in codes neer. Ik heb een demo en een key maar je moet hem weer ergens online bestellen en reggen weet iemand hoe je dit kan opzeilen. Ook heb ik wel eens gehoort dat je dit kunt doen met asp. [ Dit bericht is bewerkt door: CyBeRNiNja op 2002-04-02 19:25 ]
Link naar reactie
[quote:0fa4063afe]Het is wel te "kraken" maar de user doet er wel wat langer (heel stuk langer) over om het te vinden...[/quote:0fa4063afe] Niet als je dit gebruikt om het weer te decoderen.... :razz: <form name="decode_form"> <textarea name="decode_window" cols=80 rows=20> </textarea> </form> <script> var decoded_html = unescape(-->hier de 'gecodeerde' code<--); document.decode_form.decode_window.value = decoded_html; </script>
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...