Ga naar inhoud

Andere pagina laden na versturen PHP mailform...


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een mailscript in PHP. Nu wil ik hem zo maken dat er na het versturen een andere html pagina word geladen. Kan iemand mij vertellen hoe? --------------------- [code:1:6dd90cad07]<? $Antwoord="Monnikskap: Bedankt voor het mailen! Wij nemen uw bericht zo snel mogelijk in behandeling."; $myemail="info@monnikskap.nl"; $myname="afkomstig van de website van De Monnikskap"; $onderwerp="Onderwerp: $onderwerpn"; $Naam="Naam: $naamn"; $Telefoon="Telefoon: $telefoonn"; $Email="E-mail: $emailn"; $Bericht="Bericht: $berichtn"; $Date="Datum van verzending: " . date("Y-m-d H:i:s") . "n"; mail("info@monnikskap.nl", "$onderwerp", "$Date $Naam $Telefoon $Email $Bericht", "From: $naam<$email>nReturn-path: $email"); mail("$email", "$onderwerp", "$Antwoord", "From: $myname<$myemail>nReturn-path: $myemail"); ?>[/code:1:6dd90cad07]
Link naar reactie
[quote:e8009f500b]Ik werk voornamelijk met ASP dus ik weet het niet 100% zeker[/quote:e8009f500b]Dat is dan dom :grin: [quote:e8009f500b]volgens mij moet je dan gebruikmaken van de include() of require() funkties.[/quote:e8009f500b]Dat doe je met een [url=http://www.php.net/manual/en/function.header.php]header[/url]. Om percies te zijn: [code:1:e8009f500b]header("location: test123.html");[/code:1:e8009f500b] Let wel op dat je nog helemaal niets (dus ook geen spaties voor <?php of zo) naar de browser gestuurd mag hebben, anders werkt het niet.
Link naar reactie
Dat ik met ASP werk is helaas noodzakelijk ik zou het zelf graag anders zien maar er zijn nou eenmaal boze mensen op de wereld (werkgevers genaamd) die denken dat Microsoft stabiel,betrouwbaar en DE BESTE is :sad: En verder lijkt het me erg raar als PHP alleen naar een volgende pagina kan sturen als er nog geen content is weggeschreven. Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik iets tegenkwam wat ASP wel kon (response.buffer=true) en PHP niet :smile:
Link naar reactie
[quote:8671396b9f] Op 02-03-2002 21:55, schreef DRAFTER86: En verder lijkt het me erg raar als PHP alleen naar een volgende pagina kan sturen als er nog geen content is weggeschreven. Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik iets tegenkwam wat ASP wel kon (response.buffer=true) en PHP niet :smile:[/quote:8671396b9f]Standaard kan het niet en dat is ook logisch, zo zit het protocol nu eenmaal in elkaar. Maar met PHP kan je inderdaad ook de boel bufferen zodat je toch headers kan sturen (die dan dus pas later gestuurd worden) toevoegen als je al output gegenereerd hebt.
Link naar reactie
[quote:08469c01e5] Op 02-03-2002 19:27, schreef rdk: Zie deze thread [url]http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=51072&forum=13&7[/url] voor een methode om door te sturen naar een volgende pagina.[/quote:08469c01e5] Deze functie werkt bij mij, maar ik geef geen zekerheid dat dat ook bij anderen werkt, ik heb dit even snel bedacht. Het is trouwens ook een formulier via mailto:, en niet via PHP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...