Ga naar inhoud

script Startpagina.nl


Aanbevolen berichten

[quote:b09fd13085] Op 02-03-2002 12:29, schreef blackboarder: Waarom wil iedereen altijd dat ding van startpagina hebben??? misschien dat hier iets in staatn in die richting >> http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Link_Indexing/ [/quote:b09fd13085] Mischien omdat niet iedereen met php kan werken??
Link naar reactie
[quote:1fd7166656] Op 02-03-2002 13:33, schreef Zeeuw: Is naar alle waarschijnlijkheid database gestuurd, dus zal dat geen zin hebben. [/quote:1fd7166656] Het is ook niet erg eerlijk om andermans codes te "lenen". Op http://www.hotscripts.com zijn duizenden (meestal) gratis codes te vinden van mensen die ze zelf aanbieden. [quote:1fd7166656] Op 02-03-2002 13:33, schreef Zeeuw: Klant: "Mijn computer doet het niet meer." Ik: "Wat staat er dan op uw scherm?" Klant: "Een plantje." [/quote:1fd7166656] HAHAHAHA!!!!!! Ben jij helpdesk medewerker ofzo????
Link naar reactie
Startpagina werkt idd met XML ik ben betrokken bij het opzetten van de spaanse startpagina (www.elprincipio.com) en we hebben de volledige startpagina-structuur gekregen (xml-files en de DTD's) ik heb die files net gekregen en van wat ik gezien heb is het niet echt verstandig hier een voorbeeld aan te nemen :smile: volgens mij is het beter gewoon al je links in de DB te gooien. (of gewoon een htm bestand maken hier is ook niks mis mee!) Maar goed ik wen je veel suc6
Link naar reactie
[quote:851e819bca] Op 02-03-2002 17:05, schreef teacher: maar.. wat wil je precies met die link pagina? moeten anderen links toevoegen? staan ze in een database/flatfile? hoeveel links zijn het? t. [/quote:851e819bca] Ik wil niet dat anderen links toevoegen en zelf een datbase van ongeveeer 200 links samenstellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...