Ga naar inhoud

onclick & mailto:


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst even snel een formulier geïnstalleerd op een website, voordat ik een uitgebreide php script ontwerp.Dus nu had ik het formulier even via mailto: laten werken. Werkt prima. Nu heb ik bij de submit knop de code geplakt: [code:1:4bea596cf4] <input type="submit" value="Verzenden" onclick=parent.location="blabla.html"> [/code:1:4bea596cf4] Dus, nadat het form verzonden is, wordt de bezoeker gestuurd naar blabla.html, werkt prima bij mij, (IE 5.00) maar mijn vraag is, werkt dit ook bij andere browsers???????
Link naar reactie
[quote:c634c75941] Op 01-03-2002 20:23, schreef Bill Gates: Dan test je dat toch? :???: [/quote:c634c75941] Heb ik toch gedaan bij mij, en het werkt, maar ik wil weten of dit een correcte code is???? [quote:c634c75941] Op 01-03-2002 20:23, schreef Bill Gates: BTW: nice sig, wie heeft die verzonnen? :smile: [/quote:c634c75941] 3 x raden :grin:
Link naar reactie
[quote:e38bcbbe90] Op 01-03-2002 20:40, schreef Bill Gates: Als het werkt, werkt het :smile: Ik zou er wel even onclick="parent.location='blabla.html'" van maken... [/quote:e38bcbbe90] tja, ff kijken, want ik had de knop ook even een kleurtje gegeven. De volledige code volgt hieronder: [code:1:e38bcbbe90] <input type="submit" value="Verzenden" onclick=parent.location='blabla.html' style="font-family:Tahoma; color:FFFFFF; font-size:10pt; background:#B73C00;"> [/code:1:e38bcbbe90] Moet dat dan [code:1:e38bcbbe90] <input type="submit" value="Verzenden" onclick="parent.location='blabla.html'" style="font-family:Tahoma; color:FFFFFF; font-size:10pt; background:#B73C00;"> [/code:1:e38bcbbe90] worden??????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...