Ga naar inhoud

Flauwe Hidden field-bug


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen iedereen, Zou iemand mij met het volgende kunnen helpen: De site waar ik aan werk (www.klussenbank.nl) heeft een inschrijfprocedure voor abonnees waarbij de abonnees na inschrijving een bevestigingse-mail krijgen (via CGI). Het bijbehorende nieuwe e-mailadres wordt via een hidden field in 2 opeenvolgende pagina's doorgegeven. De hele procedure loopt als een trein; de eerste keer. Het probleem is dat als ik mijzelf meteen weer in laat schrijven zonder dat ik de cache leeg, het hidden field zijn waarde 'vergeet' en ik geen e-mail binnen krijg. Leeg ik echter de cache van tevoren dan doet het probleem zich niet voor. Flauw hè :wink: ? Nu weet ik hoe je via PHP en/of HTML ervoor kan zorgen dat de betreffende pagina's niet in de cache worden opgeslagen. Ik heb dit ook toegepast op beide bestanden. Mijn vraag is echter hoe ik automatisch de cache leeg kan halen. Dit zou moeten kunnen toch? ...ik bedenk me net dat ik misschien het e-mailadres beter in een sessie kan gooien... Ja... dat zou wel eens kunnen werken... Ehm... bedankt :wink: Djurre
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...