Ga naar inhoud

Een vaag Mysql probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan me helpen met dit probleem ik host zelf de sql database en de scripts staan op een andere server. alles heeft goed gewerkt maar nu krijg ik opeens dit Warning: MySQL Connection Failed: Can't create TCP/IP socket (24) Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started Er is niets veranderd alles heeft goed gelopen. Wat is er mis met de mysql database en hoe krijg ik dit probleem er uit
Link naar reactie
Heb je al rondgekeken op internet? Bijv [url=http://www.phpbuilder.com/forum/read.php3?num=4&id=2376&loc=0&thread=2376]hier[/url] Of even zoeken bij [url=http://www.google.nl/search?q=Warning%3A+MySQL+Connection+Failed%3A+Can%27t+create+TCP%2FIP+socket+%2824%29&hl=nl&lr=]google[/url] wil ook wel eens wat antwoorden geven. [ Dit Bericht is bewerkt door: Annie op 2002-02-26 14:53 ]
Link naar reactie
Hallo winnie, Warning: MySQL Connection Failed: Can't create TCP/IP socket (24) wellicht werkt dit (voor windows...): controleer je DSN-string-settings (in Config.scherm -> ODBC) en je databaseconnectie-gegevens in je PHP/ASP-pagina('s). Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource - gebeurt meestal als je een ' of " vergeten bent, of een variabele niet gedefinieerd hebt. Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started - gebruik je sessies? kijk eens of je deze niet dubbel initialiseert. probeer de sessie anders bovenin je pagina aan te roepen, zelfs nog vóór je databaseconnectie. Ik hoop dat ik je hiermee wat verder geholpen heb; je zou evt. de relevante code kunnen posten... Succes :wink:, Djurre
Link naar reactie
[quote:ea81cab07d] Op 26-02-2002 22:54, schreef Annie: [quote:ea81cab07d] [b:ea81cab07d]Op 26-02-2002 16:02, schreef Dilbert:[/b:ea81cab07d] [offtopic]Annie, wanneer heb jij eigenlijk een vraag? :grin: [/offtopic] [/quote:ea81cab07d] nu, namelijk: "wat bedoel je?????" [/quote:ea81cab07d] Hij bedoelt denk ik dat jij alleen maar antwoorden geeft en nooit iets te vragen hebt.
Link naar reactie
[quote:ae2c38ff50] Op 27-02-2002 14:53, schreef Annie: [quote:ae2c38ff50] [b:ae2c38ff50]Op 27-02-2002 13:18, schreef SurfDude:[/b:ae2c38ff50] Hij bedoelt denk ik dat jij alleen maar antwoorden geeft en nooit iets te vragen hebt. [/quote:ae2c38ff50] oh... maar da's niet waar. en nu weer back on-topic, anders krijg ik ruzie met B.G. :wink: [/quote:ae2c38ff50] Anders ik wel :wink:.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...