Ga naar inhoud

Zouden jullie mijn formulier even willen testen (invullen)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb zojuist een invulformulier gemaakt voor op onze site, alleen als ik hem online test gaat ie iets met outlook doen en geeft ie een melding dat ie geen account kan vinden, klopt ook, want wij gebruiken geen outlook ofzo Zouden jullie het formulier volledig in willen vullen en opsturen zodat ik kan kijken of ie het doet. en zoniet dat ik kan bekijken wat er mis is http://kunststkozijnfabri.tripod.com/invul.html en misschien handig om aan te geven dat het een testje is bij naam ofzo ff zetten Computertotaal test, hehe Alvast hartelijk dank, Greetz Mike
Link naar reactie
aha dank je. ik krij de gegevens als atachment (??) maar alles staat achter elkaar, dus er is bijna niet uit te komen zoals dit : to=mzwetsloot@genie.nl&subject=Offerte+Formulier+ZKKF&nextpage=dankjewel.html&particulierofbedrijf=Particulier&naam=George+W.+Bush+-+Computertotaal&Adres=Computertotaalforum&Postcode=1234AB&Woonplaats=Washington&Telefoon=0123456789&Fax=-&hoegevonden=Overige&SoortProfiel=Verdiept+Profiel&KleurKozijn=Creme+Ral+9001&anderekleurkozijnnamelijk=&Kleurdraaienddeel=Creme+Ral+9001+met+houtnerfmotief&anderekleurdraainamelijk=&kozijn1=Draaikiep+raam&anderskozijn1=&aantal1=2&breedkozijn1=1&hoogkozijn1=3&Opmerkingkozijn1=Dit+is+een+test&kozijn2=Type+Verhuisraam&anderskozijn2=&aantal2=1&breedkozijn2=5&hoogkozijn2=7&Opmerkingkozijn2=Dit+is+niet+echt%21&kozijn3=Type+Verhuisraam&anderskozijn3=&aantal3=1&breedkozijn3=1&hoogkozijn3=1&Opmerkingkozijn3=blabla&kozijn4=Draaikiep+raam&anderskozijn4=&aantal4=1&breedkozijn4=1&hoogkozijn4=1&Opmerkingkozijn4=blabla&vrageninfosugestieform=Dit+is+een+test+van+George+W.+Bush+van+het+ComputertotaalForum.+Ik+doe+dus+geen+bestelling%21 hoe kan ik het zo krijgen dat alle verschillende velden onder elkaar komen zoals op het invulformulier zelf Thanxx, Greetz Mike
Link naar reactie
webprogrammeren? daar zitten we toch al in? :grin: mike, volgens mij ga jij er van uit dat jouw formulier zo werkt dat hij direkt informatie stuurt naar jou zonder ondersteuning van wat dan ook. Het lullige van jouw form - en velen trouwens - is dat hij nu verstuurt via onze emailclients. Niet echt handig. (kan het bericht blijven hangen) Als je een goed formulier wilt hebben, dan moet je het gaan versturen met behulp van php of cgi > Ga dan naar Webprogrammeren :grin: :grin: :grin: _________________ [b:73935cdd18]Da issie weer...[/b:73935cdd18] [ Dit Bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-02-24 23:03 ]
Link naar reactie
[quote:55b4251266] Op 24-02-2002 19:59, schreef Zeeuw: [quote:55b4251266] Op 24-02-2002 10:52, schreef mikezwet: ENCTYPE="text/plain[/quote:55b4251266] Is IE only... [/quote:55b4251266] Nee hoor, Netscape ondersteunt dat ook. Alleen Opera niet, misschien in versie 6 wel? En met een beetje texteditor kun je natuurlijk heel wat met zo'n string doen. & vervangen door een newline, + vervangen door een spatie. Kom je al een heel end.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...