Ga naar inhoud

Pop-up vanuit een Flash bestand lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Via een link in m'n swf bestandje moet er een volgende pagina openen. Deze pagina moet dan als pop-up verschijnen. Het bijbehorende javascript is als volgt: <script language="javascript"> var win = null; function NewWindow(mypage,myname,w,h,scroll){ LeftPosition = (screen.width) ? (screen.width-w)/2 : 0; TopPosition = (screen.height) ? (screen.height-h)/2 : 0; settings = 'height='+h+',width='+w+',top='+TopPosition+',left='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',resizable' win = window.open(mypage,myname,settings) } </script> En in HTML ziet de link voor de pop-up er als volgt uit: <a href="ploink.html" onclick="NewWindow(this.href,'name','1024','768','yes');return false">pop-up</a> Nu lukt het me niet om het script/de link in het swf bestand werkend te krijgen. De HTML pagina met het swf bestand heeft <script language="javascript"> ............</script> in de header staan en het action script in het swf ziet er als volgt uit: on (press) { getURL ("ploink.html onclick="NewWindow(this.href,'name','1024','768','yes');return false"", "_top"); } Een paar varianten heb ik uitgeprobeerd, maar het lukt me niet om ploink.html als pop-up te openen. Wie kan me uitleggen hoe dit wel moet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...