Ga naar inhoud

Zoekmachine op je pagina's?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:13e0fd6320] Op 16-02-2002 19:46, schreef salty sailor: Ik vind je vraag ietwat onduidelijk, maar krijg het idee dat je een venstertje wilt waarin je een woord tikt waarna je eigen site wordt afgezocht naar dat woord. Als dat zo is zou je eens moeten kijken op http://www.picosearch.com. Daar kun je een gratis zoekroutine downloaden. [/quote:13e0fd6320] Das volgens mij idd wat die bedoeld.
Link naar reactie
[quote:79cfa6d54b] Op 16-02-2002 19:46, schreef salty sailor: Ik vind je vraag ietwat onduidelijk, maar krijg het idee dat je een venstertje wilt waarin je een woord tikt waarna je eigen site wordt afgezocht naar dat woord. Als dat zo is zou je eens moeten kijken op http://www.picosearch.com. Daar kun je een gratis zoekroutine downloaden. Jop that's it, maar ik zou het graag als een php of asp script willen hebben, en niet als een externe site. [/quote:79cfa6d54b]
Link naar reactie
Nou dat kan je op veel manieren aanpakken. Wat jij wilt is dat er een progje je site doorloopt, en indexeert wat er allemaal op staat. Nou die diverse gegevens gebruikt het zoekpaginaatje om als jij een zoekwoord of meerdere woorden intiept dat hij met de meest logische antwoorden terug komt. dan is de code waar je heleboel verschillende en gratis versies van kan downloaden bij hotscripts wat blackboarder aangeeft voor jou de makkelijkste optie denk ik. Of je moet zelf handmatig de belangrijke onderwerpen en de bijbehorende url 's in een tabelletje zetten, dat zelf ook netjes bijhouden en dan maar hopen dat het handig kan worden. succes !!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...