Ga naar inhoud

Exe-bestanden starten


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn vriend heeft er een functie voor geschreven, PHP geloof ik. Het was oorspronkelijk voor een ActiveDesktop bedoeld. Je moet er ook een plugin voor installeren om het werkende te krijgen. Hij zet een link op de website als bestand.exe.ad en de gebruiker móet de plugin hebben, die .exe.ad herkent en automagisch uitvoert. Als het gaat om een intern netwerk kun je het op alle computers wel installeren, als het gaat om iets op het web zou het ten eerste niet kunnen en ten tweede zou ik het hondsbrutaal vinden als er een exe zomaar gestart zou worden.
Link naar reactie
[quote:9ffa2bcb88] Op 18-02-2002 12:46, schreef Jurriaan R: Ik weet niet wat het ermee te maken heeft, maar ja. Ik heb ook op jouw surfgedrag gelet.. En je ontdekking is wereldschokkend, maar de vraag was dus of je iets kon starten zonder die mededeling. [/quote:9ffa2bcb88] Oh, zonder! Maar dat is toch vervelend???? Trouwens. Als je per se iets wil downloaden, dan klik je toch gewoon op JA bij zo'n venster. Dus ik zou het gewoon zo laten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...