Ga naar inhoud

nieuws systeem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben bezig met een site en nu lijkt het me handig om daar een(php) nieuws systeem op te zetten. Ik ben bij hotscripts al opzoek geweest maar ze werken niet of je kan het nieuws niet in een bestaande pagina plakken( <?php code ?> en dan komt er op de plaatst van de php code het nieuws te staan) Iemand die een goed nieuwsysteem kent (zelf ooit geschreven heeft)?
Link naar reactie
Gebruik een simpel php gastenboek als basis. Een pagina met een formuliertje waarin je het artikel kan typen, en een pagina die het gastenboek laat zien. Dat die pagina met dat formuliertje zet de tekst uit de textarea in een txt bestandje (maakt trouwens niets uit wat voor formaat). En op de hoofdpagina wordt dan dat tekstbestandje ingevoegd met [code:1:91dc2c3776]<?php include "bestand.txt";?>[/code:1:91dc2c3776]
Link naar reactie
[quote:4034cffa4e] Op 12-02-2002 13:07, schreef craze: Hallo Ik ben bezig met een site en nu lijkt het me handig om daar een(php) nieuws systeem op te zetten. Ik ben bij hotscripts al opzoek geweest maar ze werken niet of je kan het nieuws niet in een bestaande pagina plakken( <?php code ?> en dan komt er op de plaatst van de php code het nieuws te staan) Iemand die een goed nieuwsysteem kent (zelf ooit geschreven heeft)? [/quote:4034cffa4e] als eerste php nieuws systeem zou ik: http://www.nphp.net/ NPHP nemen, deze gebruikt geen mySQL database en heeft redelijk wat opties en is makkelijk te instaleren...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...