Ga naar inhoud

[phpBB] Info op één regel.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op een site ook een phpBB forum gebruikt. Allen krijg ik op de index-pagina de regel met: In totaal xx Berichten, xx geregistreerde gebruikers, xx gebruikers zijn Online, de nieuwste Gebruiker is xx xx gebruiker is nu online. onder elkaar zoals hierboven. Maar op dit forum staan ze op één regel. Ik vind dat veel overzichtelijker. Ik heb al gezocht in het administratie paneel, maar daar kon ik het niet vinden. Ik heb ook al in de .php-bestanden gekeken of ik het daar kan vinden, maar ik ben helaas nog een leek op php gebied. Hoe krijg ik dit ook voor mekaar? Groet, S
Link naar reactie
Ik denk niet dat dat het is! Ten eerste werk ik op 1600x1200, breed genoeg lijkt me. Ten tweede als ik op de site van phpBB zelf kijk staat het ook onder elkaar en niet zoals hier. Hoe kan het dan standaard zijn? Ten derde als ik in mijn code kijk dan staan er <br> tussen de info regels wat natuurlijk verklaart dat ze onder elkaar staan. Ik kan helaas niet vinden hoe ik die <br> weg haal, ik kan ze nergens vinden nl. S
Link naar reactie
Ik heb het ook bewerkt en met onderstaande code werkt het: open het bestand 'lang_nederlands.php' en zoek op '$l_statsblock' en plak onderstaande code: [code:1:4cd78e09ce] $l_statsblock = '$statsblock = "In totaal $total_posts $l_messages, $total_users geregistreerde gebruikers, $users_online ". ($users_online==1?"gebruiker is":"gebruikers zijn") ." <a href="$online_url">Online</a>, de nieuwste gebruiker is -<a href="$profile_url">$newest_user</a>-.";'; [/code:1:4cd78e09ce] Nu heb je het precies hetzelfde als op dit Forum. _________________ [b:4cd78e09ce].:[/b:4cd78e09ce] [url=http://www.rjbonline.com]http://www.rjbonline.com[/url] [b:4cd78e09ce]:.[/b:4cd78e09ce] [ Dit Bericht is bewerkt door: George W. Bush op 2002-02-11 18:27 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...