Ga naar inhoud

Form vraagje


anoniem

Aanbevolen berichten

probeer dit: [code:1:69b8c8b7a8] <html> <body> <script language="JavaScript"> function show(object) { if (document.layers && document.layers[object]) document.layers[object].visibility = 'visible'; else if (document.all) { document.all[object].style.visibility = 'visible'; document.all[object].style.zIndex = 100; } } function hide(object) { if (document.layers && document.layers[object]) document.layers[object].visibility = 'hidden'; else if (document.all) document.all[object].style.visibility = 'hidden'; } </script> </head> <body> <form> laat zien<input type="radio" name="bla" onClick="hide('mijn_verstopte_div')" CHECKED><br> verstop<input type="radio" name="bla" onClick="show('mijn_verstopte_div')"><br> <br> <div id="mijn_verstopte_div" style="position: absolute; visibility: hidden;"> <input type="text" name="mijn_textbox" value="blaat!"> </div> </form> </body> </html> [/code:1:69b8c8b7a8] succes! t.
Link naar reactie
Hey, Bedankt voor de code, daar heb ik veel aan! Alleen hij doet het nog niet. Ik gebruik nl. geen radio-buttons maar een List/Menu Mijn code ziet er nu dus zo uit: <td width="531"> <select name="select" size="1"> <option value="arts" selected>Arts</option> <option value="fysio.">Fysiotherapeut</option> <option value="orth. instr. maker">Orth. instrument maker</option> <option value="Anders, nl.." onClick="show('anders')">Anders, nl..</option> </select> <div id="anders" style="position: absolute; visibility: hidden;"><input type="text" name="anders" size="25"></div> </td> Ik weet niet of die onClick hier wel mee werkt. Wat moet ik veranderen, wie o wie? Femke (sorry nog ingelogd als snoopje, mijn vriend) [ Dit Bericht is bewerkt door: Snoopje op 2002-02-06 23:02 ]
Link naar reactie
niet getest, maar zou eigenlijk wel moeten werken (btw. de options-array begint bij [b:65a7f9feed]0[/b:65a7f9feed] te tellen vandaar de selectedIndex==[b:65a7f9feed]3[/b:65a7f9feed] voor de 4e optie) [code:1:65a7f9feed] <td width="531"> <select name="select" size="1" onchange="if(this.selectedIndex==3){show('div_anders')}else{hide('div_anders')}"> <option value="arts" selected>Arts</option> <option value="fysio.">Fysiotherapeut</option> <option value="orth. instr. maker">Orth. instrument maker</option> <option value="Anders, nl..">Anders, nl..</option> </select> <div id="div_anders" style="position: absolute; visibility: hidden;"> <input type="text" name="anders" size="25"> </div> </td> [/code:1:65a7f9feed] [ Dit Bericht is bewerkt door: Annie op 2002-02-06 23:34 ]
Link naar reactie
[quote:cd3f5001ac] Op 07-02-2002 8:20, schreef Vemcu: Nou, ik heb het geprobeerd maar zonder succes. Ik begin er steeds minder van te snappen eigenlijk. [b:cd3f5001ac]Ik heb het letterlijk overgenomen en nog doet hij niks.[/b:cd3f5001ac] [/quote:cd3f5001ac] Je moet er niet bij voorbaat vanuit gaan dat iets wat hier staat 100% zeker werkt. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...