Ga naar inhoud

content management


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor de site [url]http://www.orionis.nl[/url] ben ik op zoek naar een eenvoudig doch effectief content management systeempje. Het is de boedoeling dat leden van de vereniging hun eigen commissie pagina's kunnen updaten. Dus een vereiste zal moeten zijn dat iedere digibeet zo'n beetje weet hoe het werkt. En dus ook dat ze (door middel van login?) alleen hun eigen pagina kunnen editen. Zelf weet ik ook weinig van CM systemen. Rondneuzen op scriptsearch.com en/of hotscripts.com levert al snel een paar 100 hits op. Tijd voor advies dus dacht ik. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Spaans detail: Het mag niets kosten _________________ If you cannot convince them, confuse them! [ Dit Bericht is bewerkt door: spaans op 2002-02-05 01:03 ]
Link naar reactie
[quote:55cb969a9f]Het mag niets kosten [/quote:55cb969a9f] Onder het mom; wat we niet uitgeven aan mensen die wel voor ons werken kunnen we opzuipen? Wat je moet zien te regelen is dus een database, en de bijbehorende taal. Is gemakkelijk te doen, alleen in dit geval bedank ik deze week nog even voor. Druk, druk. Wellicht heb ik een gaatje over een week of 2.
Link naar reactie
[quote:3ef94a92ea] Wat je moet zien te regelen is dus een database, en de bijbehorende taal.[/quote:3ef94a92ea] Ja ik heb een Mysql Db en de server (deHeeg) ondersteund php (perl ook volgensmij). Er zijn genoeg (gratis) CM systeempjes, ik vroeg mij alleen af of er mensen zijn die bepaalde CM-etjes kunnen aanraden vanwege ervaring en/of gebruiksvriendelijkheid. Bedank voor reacties sofar
Link naar reactie
[quote:b12fd60891] Op 05-02-2002 14:35, schreef spaans: [quote:b12fd60891] Wat je moet zien te regelen is dus een database, en de bijbehorende taal.[/quote:b12fd60891] Ja ik heb een Mysql Db en de server (deHeeg) ondersteund php (perl ook volgensmij). Er zijn genoeg (gratis) CM systeempjes, ik vroeg mij alleen af of er mensen zijn die bepaalde CM-etjes kunnen aanraden vanwege ervaring en/of gebruiksvriendelijkheid. Bedank voor reacties sofar [/quote:b12fd60891] Bij deHeeg kun je mooi een Cm systeem maken met php en mysql. Het beste CM-systeem is altijd degene die je zelf hebt gemaakt. :wink:
Link naar reactie
[quote:2f2d5385ec] Op 07-02-2002 13:18, schreef Bill Gates: [quote:2f2d5385ec] Op 07-02-2002 12:11, schreef spaans: Of is dit op een eenvoudige wijze te leren :smile:[/quote:2f2d5385ec]Ja, daar hebben ze in 1485 (kan een heleboel jaren schelen :wink:) of zo de drukkunst voor uitgevonden... [/quote:2f2d5385ec] Je zit aardig in de buurt hoor. Was zo rond 1450 dat dat een beetje begon.
Link naar reactie
(for the record) Rond 1440 vond Laurens Janszoon Koster (of Coster) uit Haarlem de boekdrukkunst uit. [quote:3d845c59a8] Op 07-02-2002 19:24, schreef mvwinger: Of je kan op internet rond gaan kijken, op hotscripts of zo iets. (...) En mischien bieden ze zelf complete voorbeelden van content managing systemen. [/quote:3d845c59a8] Dat was nu juist de essentie van dit verhaal, back to the toppic dus, kan er iemand een aanraden of afraden?
Link naar reactie
[quote:d0a7c190e5] Op 08-02-2002 20:31, schreef spaans: (for the record) Rond 1440 vond Laurens Janszoon Koster (of Coster) uit Haarlem de boekdrukkunst uit. [/quote:d0a7c190e5] Helaas, maar inmiddels zijn de meeste geleerden het erover eens dat deze eer te beurt is gevallen aan de Duitser Gutenberg... [ Dit Bericht is bewerkt door: rdk op 2002-02-08 22:24 ]
Link naar reactie
[quote:c497a9d9ee] Op 08-02-2002 22:23, schreef rdk: Helaas, maar inmiddels zijn de meeste geleerden het erover eens dat deze eer te beurt is gevallen aan de Duitser Gutenberg...[/quote:c497a9d9ee]Onzin, wij Nederlanders moeten blijven volhouden dat "wij" (zonder Skylad, anders gaat ie weer lopen zeuren dat ie er niet bij wil horen) het uitgevonden hebben :grin:
Link naar reactie
F uck na drie keer het verkeerde wachtwoord te hebben ingevuld doe ik nu een derde poging om mijn statement te maken. Wat wou ik ook al weer zeggen? De Belgen schijnen ook een claim te willen leggen op de uitvinding van de boekdrukkunst. Maar goed wat ik wil is een CM-systeempje die verschillende users in staat stelt om verschillende pagina's te bewerken, liefst gepaard met enige vorm van html. om 3:45 groet ik u, welterusten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...