Ga naar inhoud

[cgi] wie weet een oplossing


anoniem

Aanbevolen berichten

Het onderstaande script ( gedeelte ervan ) laat de volgende update tekst zien alleen staat er 2102 ipv 2002. Wie helpt me met een oplossing. ##### GET TIME AND DATE ######### $current_time = time(); $reset_offset = $reset_offset * 3600; $current_time = $current_time + $reset_offset; @days =(Zondag,Maandag,Dinsdag,Woensdag,Donderdag,Vrijdag,Zaterdag); @months = (Januari,Februari,Maart,April,Mei,Juni,Juli,Augustus,September,Oktober,November,December); $time = time; $time = $time + $reset_offset; $time = $time + $update; ($sec,$min,$hour,$mday,$mon,$year,$wday,$yday,$isdst) = localtime($time); $ampm = "a.m."; if ($hour eq 12) { $ampm = "p.m."; } if ($hour eq 0) { $hour = "12"; } if ($hour > 12) { $hour = ($hour - 12); $ampm = "p.m."; } if ($min < 10) { $min = "0$min"; } $todaydate = "$days[$wday], $mday $months[$mon] 2$year, "; $todaydate = $todaydate."om $hour:$min $ampm"; $mon++; $year += 2002; $now = "$mon.$mday.$year"; $sunday = $yday - $wday; srand(); $rand_num = rand();
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...