Ga naar inhoud

phpbb forum benodigdheden ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Nee, ik ben niet van plan om te gaan concureren met het computertotaalforum :wink: ,maar ik wil graag een klein forumpje met 1 of 2 onderwerpen, om met een klein groepje mensen te kunnen communiceren. Dit lijkt me wel makkelijk ipv mailinglists die traag zijn, zo'n forum biedt zoveel extra's en het is voor iedereen toegankelijk. Het moet een soort 'coordinatie'punt worden om gezamelijk projecten te gaan behandelen dus...10 mb is dan wel voldoende ?
Link naar reactie
[quote:7844699570] Op 03-02-2002 17:59, schreef George W. Bush: Waarin slaat phpBB de data van de members en posts eigenlijk op. In een CSV bestand, een tekstbestand, een database, iets anders?[/quote:7844699570]Een database, MySQL op percies te zijn... Ook te vinden op de homepage van dat brakke forum (de link slingerd hieronder wel ergens) :smile:
Link naar reactie
[quote:1f679ed13d] Op 03-02-2002 18:05, schreef Bill Gates: Een database, MySQL op [b:1f679ed13d]percies[/b:1f679ed13d] te zijn... Ook te vinden op de homepage van dat brakke forum (de link [b:1f679ed13d]slingerd[/b:1f679ed13d] hieronder wel ergens) :smile: [/quote:1f679ed13d] niet teveel spellingsfoutjes... Nee maar ik had nog niet gekeken op de website van phpBB, het schoot me zo te binnen toen ik deze topic zag. :smile:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op het forum Webdesign had ik een vraagje gesteld over het opnemen van een forum in mijn website http://www.schaatsenmuseum.nl, maar dat bleek het verkeerde forum te zijn. Ik werd verwezen naar dit forum, dus pak ik hier de draad maar weer op. Door Paulus werd mij geadviseerd eens op dit forum te zoeken naar threads over Forums. Dat heb ik gedaan, maar ik heb eigenlijk alleen deze kunnen vinden en die lijkt dood te zijn gelopen. Is dat zo? Of heeft BvVelde intussen een werkend forum op zijn website? Ik zag trouwens dat George W. Bush op zijn Jos Verstappen site ook nog aan een forum werkt. Is het toch lastiger dan Paulus doet voorkomen? Ik heb op http://www.openbb.net een zip-bestandje opgehaald maar dat krijg ik niet aan de praat. Kortom: wie heeft de kennis en de wil om mij verder te helpen?
Link naar reactie
[quote:a64d3f318f]Is het toch lastiger dan Paulus doet voorkomen?[/quote:a64d3f318f] Neen, neem maar eens contact op met Paulus. Hij weet er meer van dan ie momenteel vrijgeeft. :wink: Je kunt ook naar http://members.home.nl/orweb surfen en dan je vraag daar op het orw-forum stellen. Met een beetje mazzel maken de mensen daar wel een forum voor je. Nou ja, helpen je er zelf een te maken dan;) Overigens, het orweb is niet een commerciele instelling. Alles is op vrijwillig basis, net als hier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...