Ga naar inhoud

Waar haal ik die pijltjes vandaan?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:daec30754a] Op 30-01-2002 20:44, schreef Dilbert: In Nummer 2 van Computer!Totaal staat een leuke snelcursus over Java, maar waar haal ik die pijltjes vandaan die de commando's beindigen of door laten gaan? Kan iemand dus snelcodes hier voor geven? Dilbert [/quote:daec30754a] Sinds wanneer heb jij de computertotaal. Heb je nog een nummer van mij? Maar dat even terzijde. Kan je in Word niet kijken bij symbool invoegen en het dan kopieren en plakken.
Link naar reactie
[quote:ae4080e87c] Op 30-01-2002 20:53, schreef George W. Bush: [quote:ae4080e87c] Op 30-01-2002 20:44, schreef Dilbert: In Nummer 2 van Computer!Totaal staat een leuke snelcursus over Java, maar waar haal ik die pijltjes vandaan die de commando's beindigen of door laten gaan? Kan iemand dus snelcodes hier voor geven? Dilbert [/quote:ae4080e87c] Sinds wanneer heb jij de computertotaal. Heb je nog een nummer van mij? Maar dat even terzijde. Kan je in Word niet kijken bij symbool invoegen en het dan kopieren en plakken. [/quote:ae4080e87c] 1. Ze staan niet in Word 2. Ik heb voor de grap gister een nummer meegenomen en hij is dus niet nog van jou, die van jou liggen netjes in de krantenbak :grin: Effe serieus, die pijltjes kan ik nergens op mijn toetsenbord vinden en ze staan ook niet bij mij in MS Word. Ik gebruik dat programma JCREATOR voor de java applets. Groeten, Dilbert
Link naar reactie
[quote:e4bffb84a4] Op 30-01-2002 21:34, schreef Dilbert: [quote:e4bffb84a4] Op 30-01-2002 20:53, schreef George W. Bush: [quote:e4bffb84a4] Op 30-01-2002 20:44, schreef Dilbert: In Nummer 2 van Computer!Totaal staat een leuke snelcursus over Java, maar waar haal ik die pijltjes vandaan die de commando's beindigen of door laten gaan? Kan iemand dus snelcodes hier voor geven? Dilbert [/quote:e4bffb84a4] Sinds wanneer heb jij de computertotaal. Heb je nog een nummer van mij? Maar dat even terzijde. Kan je in Word niet kijken bij symbool invoegen en het dan kopieren en plakken. [/quote:e4bffb84a4] 1. Ze staan niet in Word 2. Ik heb voor de grap gister een nummer meegenomen en hij is dus niet nog van jou, die van jou liggen netjes in de krantenbak :grin: Effe serieus, die pijltjes kan ik nergens op mijn toetsenbord vinden en ze staan ook niet bij mij in MS Word. Ik gebruik dat programma JCREATOR voor de java applets. Groeten, Dilbert [/quote:e4bffb84a4] hee CT nummers bewaren we hier niet in de krantenbak, maar watvoor applet wil je gaan maken dan?
Link naar reactie
[quote:eccee3d4f5] Op 30-01-2002 21:47, schreef cim: ok, was dus geen grapje.... lees dan nog eens [b:eccee3d4f5]aandachtig[/b:eccee3d4f5] het kadertje 'code notering' (oid) in het desbetreffende artikel. [/quote:eccee3d4f5] Het ziet er naar uit dat je een leesfoutje hebt gemaakt.! terug naar groep 3, niveau lezen, nieveau 1.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...