Ga naar inhoud

Datum van een week geleden genereren in PHP of JavaScript


Aanbevolen berichten

Dit is toch wel basic PHP hoor... $datum = date("...", time()- 7*24*60*60)); Die ... moet je even zelf invullen, ligt eraan wat je als output wilt hebben (zie [url=http://www.php.net/manual/en/function.date.php]voor[/url] de opties). time() is de huidige tijd en daar trek je dus 7 dagen vanaf (in seconden).
Link naar reactie
Beste Bill Gates, Bedankt voor de snelle reactie. Ik weet het :oops:, maar mijn 'probleem' is dat het in MySQL-format(YY-mm-dd) moet. Ik heb al het een en ander geprobeerd door drie variabelen (dag, maand, jaar) apart met 'date' te vullen, maar loop steeds te prutsen bij het geval dat de dag bijvoorbeeld 1,28,29 is. Misschien dat het met explode lukt. Zijn er nog andere suggesties? Bedankt, Djurre _________________ Wij werken hier met fun, friendship, finance :grin: [ Dit bericht is bewerkt door: nssadmin op 2002-04-05 16:59 ]
Link naar reactie
[quote:989f95822a] Op 05-04-2002 18:22 schreef Annie: Rechtstreekse verzoeken aan cq. verwijzingen naar mijn adres worden door mij gewoon genegeerd. En, alhoewel dat waarschijnlijk niet zo bedoeld is, eigenlijk vind ik het ook een belediging voor de andere leden van dit forum. [/quote:989f95822a] Het spijt me :cry:, dit is niet mijn bedoeling geweest. Het is in mijn geval echter vaak zo dat dhr. Gates en Annie het snelst op mijn vragen reageren. In feite is het dus een soort credit of bedankje, maar ik zal het niet weer doen. Iedere reactie van wie dan ook wordt op gelijk niveau gewaardeerd. Djurre _________________ Wij werken hier met fun, friendship, finance :grin: [ Dit bericht is bewerkt door: nssadmin op 2002-04-07 14:35 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...