Ga naar inhoud

ASP & Access gelijktijdig gebruiken


anoniem

Aanbevolen berichten

stap 6: volg een cursus Arabisch. Heel leuk Bill, wil je nog lang Mod blijven? Moet je vooral zo doorgaan! :wink: Tja, het kan natuurlijk ook aan IIS of Win2000 liggen. Ik weet het niet meer [i:8db6c98b6d]ps. zie je dat mijn sig tijdelijk is verdwenen? [/i:8db6c98b6d] [ Dit Bericht is bewerkt door: Wiep Corbier op 2002-01-22 13:16 ]
Link naar reactie
Wat ik eigenlijk probeer te vertellen is dat Access eigenlijk maar een huis-tuin-en-keuken database is voor thuisgebruik en zeer zeker niet voor drukke websites/applicaties. Je zou ook SQL Server kunnen aanschaffen, maar die kost ongeveer € 9.000 (voor een internet licentie), dus is een open-source oplossing waarschijnlijk beter (in het kader van harde euro's dan :wink:).
Link naar reactie
Wiep, volg onderstaande link naar een zelf uitpakkend bestandje van ms (jetutils.exe) waarin naast handige 'diagnostische'-progjes voor access ook een artikel zit over de jet-engine met uitleg van de werking v/h ldb-bestand: hoe en wanneer verschillende soorten locks worden aangemaakt etc. [url]http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q176/6/70.ASP[/url] waarschijnlijk kun je d'r wel wat mee. [ Dit Bericht is bewerkt door: cim op 2002-01-22 18:26 ]
Link naar reactie
Heel dom van mij. Je moet een front-end en een back-end maken. Maar als je dan de verkeerde link maakt (naar de front-end) dan ben je lekker dom bezig. Dus voor de duidelijkheid. Splitsen en en back-end gebruiken. Dit gebruik je dan voor je ASP. En je front-end kun je dan gebruiken voor je Access-forms. [schaammode] Ja, ik begrijp dat ik nu een doelwit ben dus wie zich geroepen voelt; kom maar [/schaammode] _________________ Voor Uw ASP-applicaties: Corbier Automatisering Sneek [ Dit Bericht is bewerkt door: Wiep Corbier op 2002-01-28 22:04 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...