Ga naar inhoud

PHP op HCC net-server ??


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by marien: Is het zo moeilijk dan voor HCC-Net om PHP te instaleren? Wij doen het toch ook allemaal thuis :grin:
Ja, op een windows bakje...

Onder Linux/Unix is het al stukken lastiger hoor... Nou ja, als je ook allerlei kerst er bij wilt hebben zoals de GD-library (om plaatjes mee te maken)...

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by marien: Toch maar weer een reden om windows te kiezen. (1 van de weinigen maar oke het is een reden :P )
Euhhhh, dacht het niet...

PHP draait stukken beter onder Linux/Unix, je hebt veel meer controle over PHP (je moet het zelf compilen) etc etc...

------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Toch begrijp ik niet waarom HCCnet niet gewoon PHP aan zet... De reden kan toch niet zijn dat het te ingewikkeld is om te installeren, omdat ze Unix gebruiken? Dan gaat een Hobby Computer Club wel heel erg af. Ik heb liever PHP dan die standaardscripts; het guestbook doet niet wat de specificaties zeggen, een teller kan je overal wel krijgen, enz. Dat ze geen CGI aanbieden, is tot daaraan toe, maar geen PHP? We hebben toch allemaal gewoon een betaald abonnement? En dan te bedenken dat er andere aanbieders zijn die gratis PHP aanbieden... Wat mij betreft: zo snel mogelijk PHP aanzetten. Of noem mij een goede reden om het niet te doen... :wink:
Link naar reactie
PHP op een veilige manier installeren is meer werk dan je op het eerste gezicht zou denken. Daarnaast zal je dan ook je helpdesk medewerkers moeten bijscholen wat weer flink geld kost... En nog wat: deze discussie hoort in het "Communicatie en Providers" forum thuis. Als er dus nog behoefte is om verder te discussieren, open daar een nieuw topic (verplaatsen gaat wat lastig hier)...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...