Ga naar inhoud

hoe maak ik een link?


anoniem

Aanbevolen berichten

dat bedoel ik! Nu zijn er wel losers die naar mijn vraag kijken...

want het blijkt dat de gemiddelde bezoeker van het C!T forum niet meer kennis heeft over WebProgrammeren dan dit!

Waarom heet dit subforum eigenlijk 'webprogrammeren'? Kom je met een intelligente en relevante vraag (zie mijn vorige vraag in het overzicht...) - reageert er niemand - omdat niemand het antwoord weet!

Nee, dan een vraag als ik mijn subject regel hier...als vliegen op een hoop stront komen jullie losers erop af...en waarom? Om jullie ego - wat waarschijnlijk door jullie sociale status niet al te groot is en als reden van jullie laag -of ten hoogste middenkader functie als 'webmaster' (want zo noemt iedereen zich die net heeft leren HTML'en en denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt -- want 'nu ben ik ook IT'er!) ook niet het recht heeft groot te zijn - wat op te krikken door de (nog zo'n woord) 'newbies' te helpen...17 reakties op een vraag 'hoe krijg ik een random plaatje'! - i rest my case...

De echte hardcore vragen stelde ik hier al niet, maar postte ik sowieso in de XS4All nieuwsgroepen, maar ik vind het zielig te moeten constateren dat ik hier voor een ervaringsvraagje als mijn vorige vraag ook voor op aangewezen ben...wat een losers zijn jullie zeg...ga toch ajb in het 'HTML'en' (of hoe het ook heet) subforumpje zitten.

Snap trouwens sowieso niet dat een toch behoorlijk gerenommeerd blad als de C!T een verzameling van zulk een onkunde als hier als 'WebProgrammeren' forum durft aan te prijzen...

nou dag hoor, dames veel succes met jullie HTML properties...en laat het echte programmeerwerk (waarvan jullie qua technieken en architectuur waarschijnlijk niet eens een idee hebben wat het inhoudt) dan maar aan de serieuze meneeren over, he?

...html trutjes...

Link naar reactie
errhm,jij bent best wel een sicko he :roll:

quote:
want het blijkt dat de gemiddelde bezoeker van het C!T forum niet meer kennis heeft over WebProgrammeren dan dit!
mja, ok, dat klopt wel gedeeltelijk, echt veel interessante antwoorden en vragen staan er niet, dan kan je beter naar GoT oid gaan. maar dat zie je toch gelijk als je naar de rest van de vragen kijkt? waarom zo extreem kinds reageren als toevallig niemand op je thread reageerd :roll:

ps: je vraag was trouwens extreem simpel zie ik net, dus ga aub niet zeggen dat mensen hier op het forum niet veel weten want zo te zien weet je zelf niet al te veel :wink:

Link naar reactie
quote:
Dat gigantische verhaal hierboven
Als je niet tevreden bent met de antwoorden die er gegeven worden moet je hier ook geen vragen stellen. Dit is GRATIS, dus ga dan ook niet zeiken als de mensen die de tijd voor jouw nemen eens een keer niet het antwoord op een vraag kunnen geven, wij zijn ook maar mensen.

------------------ No pessimist ever discovered the secrets of the stars, or sailed to an uncharted land, or opened a new heaven to the human spirit

www.Edwinweb3.com

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Reveller: [onzin]
Jij krijgt waarschijnlijk geen antwoord omdat de meeste mensen hier slim zijn en geen ASP gebruiken dus :smile:

ASP trutje :grin:

------------------ Het geheim voor succes is om alleen iets te zeggen als je gelijk hebt, dan heb je namelijk altijd gelijk.

gandalfxxx: Goh Bill, hoe zou een forum zonder jou eruit zien? chiquita71: Wat ben jij toch knap Billy...

Link naar reactie
quote:
dat bedoel ik! Nu zijn er wel losers die naar mijn vraag kijken...
Ook goedenavond, en hoe gaat het met jou? :smile:
quote:
want het blijkt dat de gemiddelde bezoeker van het C!T forum niet meer kennis heeft over WebProgrammeren dan dit!
leuke manier van conclusies trekken heb jij.
quote:
Waarom heet dit subforum eigenlijk 'webprogrammeren'? Kom je met een intelligente en relevante vraag (zie mijn vorige vraag in het overzicht...) - reageert er niemand - omdat niemand het antwoord weet!
Geinig, dus als er binnen een dag niet gereageerd wordt dan weten we het ineens niet. Toch leuk dat je je eigen onkunde maar meteen probeert te verbergen door te vermelden dat het om een intelligente vraag gaat.
quote:
Nee, dan een vraag als ik mijn subject regel hier...als vliegen op een hoop stront komen jullie losers erop af...en waarom? Om jullie ego - wat waarschijnlijk door jullie sociale status niet al te groot is en als reden van jullie laag -of ten hoogste middenkader functie als 'webmaster' (want zo noemt iedereen zich die net heeft leren HTML'en en denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt -- want 'nu ben ik ook IT'er!) ook niet het recht heeft groot te zijn - wat op te krikken door de (nog zo'n woord) 'newbies' te helpen...17 reakties op een vraag 'hoe krijg ik een random plaatje'! - i rest my case...
Misschien wordt het eens tijd dat je een keertje op tijd gaat slapen, je komt een beetje gespannen over. Ik stel voor zo ongeveer na het jeugdjournaal als de rest van je speelkameraadjes ook binnengeroepen wordt.
quote:
De echte hardcore vragen stelde ik hier al niet, maar postte ik sowieso in de XS4All nieuwsgroepen
Oh, mag ik je dan verzoeken om daar maar weer naar terug te gaan. Stel je voor zeg, dat je vrienden daar horen dat je je tussen ons kneusjes hebt gemengd.
quote:
wat een losers zijn jullie zeg...ga toch ajb in het 'HTML'en' (of hoe het ook heet) subforumpje zitten.
ja, daar kom ik ook wel eens. En wat wilde je daar ook al weer mee zeggen?
quote:
nou dag hoor, dames veel succes met jullie HTML properties...en laat het echte programmeerwerk (waarvan jullie qua technieken en architectuur waarschijnlijk niet eens een idee hebben wat het inhoudt) dan maar aan de serieuze meneeren over, he?
Gelukkig ben jij slim genoeg om de echte programmeer vraagstukken op te lossen. En voor een groot IT-er als jij moet een simpel ASP vraagje (want zeg nou zelf dat scripten is toch voor mietjes) toch lekker simpel zijn. Oeps, oh nee, je had nog een vraag. Sorry, mijn fout.
quote:
...html trutjes...
jij ook een prettig weekend, welterusten.

Oh, voor ik het vergeet. Waarschijnlijk was je zelf al op het idee gekomen om even op internet te zoeken naar het gebruik van server-side imagemaps, aangezien je hier niet echt veel antwoorden meer hoeft te verwachten :wink:

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Reveller: Kom je met een intelligente en relevante vraag (zie mijn vorige vraag in het overzicht...) - reageert er niemand - omdat niemand het antwoord weet!

De echte hardcore vragen stelde ik hier al niet


LOL, dus hiermee probeer je ons te vertellen dat je eigenlijk een loser bent?

------------------ Had a life, got a modem...

Link naar reactie
code:
<html>

<head> <meta http-equiv="Content-Language" content="nl"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <title>New Page 1</title> </head>

<body>

<p><i><font SIZE="2" COLOR="#000000"><a href="http://www.computertotaal.nl">Computer!Totaal.nl</a></font></i></p>

</body>

</html>


------------------ webgasm web'gaz-m/ n. The euphoria experienced upon the completion of a website or any other internet-related project.

Link naar reactie
<a href="hierdefile.html">Hier de tekst van de link</a>

En niet StrontPage gebruiken hé! Want dan mag je niks negatiefs over Mocrisoft zeggen. Zie hier:

In de nieuwe MS FrontPage licentie:

"Sie sind nicht berechtigt, die Software in Verbindung mit einer Site zu verwenden, die Microsoft, MSN, MSNBC, Expedia oder deren Produkte oder Dienstleistungen herabsetzt." http://heise.de/newsticker/data/jes-21.09.01-001/

------------------ Wilbert (http://www.xs4all.nl/~wbsoft/)

    WinXP: a computer os or a consumer os?
Link naar reactie
quote:
Originally posted by Phrea: Ik heb iemand gevraagd die frontpage had om speciaal voor deze gelegenheid een gegenereerd htmlletje te maken met een link erin. :smile:

------------------ Het geheim voor succes is om alleen iets te zeggen als je gelijk hebt, dan heb je namelijk altijd gelijk.

gandalfxxx: Goh Bill, hoe zou een forum zonder jou eruit zien? chiquita71: Wat ben jij toch knap Billy...

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
  • Nieuwe aanmaken...