Ga naar inhoud

beveiligen dmv wachtwoord en usernaam


Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen? ik ben een website aan hetmaken en wil nu een aantal pagina's maken waar een paar mensen toegang tot hebben. je moet je dan inloggen met wachtwoord en inlognaam. en als dat goed is dan ga je naar de pagina waar het wacht woord aan gekoppeld is.

maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

please help me.

sebas

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[code:1:599224e200] function login($username, $password) { if (!empty($username) && !empty($password)) { if (($username == 'gebruiker') && ($password == 'wachtwoord')) { setcookie("loggedin",'true', "time()+3600"); include('header.php'); $title = 'Welkom, u bent ingelogd.'; $formcontents = '<tr><td></td></tr></table>'; } else { die ('<span class="normal">Er is een fout opgetreden. Uw gegevens zijn incorrect.nKlik <a class="link" href="javascript:history.go(-1)">hier</a> om terug te gaan.</span>'); } } } [/code:1:599224e200] Deze laat je inloggen met één gebruikersnaam, er 2 van maken kan wel: if ((($username == 'gebruiker') && ($password == 'wachtwoord')) || (($username == 'gebruiker2') && ($password == 'wachtwoord2'))) || betekent 'of'. Omdat de hele zooi in een 'of' gedeelte tussen (..) moet staan, moet je die dus ook voldoende zetten. Zucht, dit ***forum kent geeneens [php] tags... het is dus PHP, beste mensen. _________________ [url=http://www.stylite.nl]·[/url] [url=http://www.heidi.stylite.nl]www.heidi.stylite.nl[/url] [b:599224e200]·[/b:599224e200] If I keep it up, I'm gonna make it - I'm so very close can't you see - [i:599224e200]No Doubt[/i:599224e200] [ Dit Bericht is bewerkt door: Toeter84 op 2002-02-21 21:18 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...