Ga naar inhoud

[CSS] image in box veranderen d.m.v. een link


Aanbevolen berichten

zou er nog iemand een beetje hulp kunnen bieden, ik krijg het echt niet voor elkaar om die images te switchen d.m.v. een link, volgens mij moet het een heel klein schoonheidsfoutje zijn maar ik zie hem niet. en weet iemand ook nog een oplossing voor het mozilla/opera probleem ? In mozilla en opera wordt #maincontent niet langer na mate er meer tekst in komt. alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik zat meer hieraan te denken: [code:1:5d6bece6ab] <html> <head> <title>Untitled</title> <style type="text/css"> a{ display:block; width:350px; height:75px; background-image:url(home.gif); zooi:expression(); } a:active{ background-image:url(forum.gif); } </style> </head> <body> <a href="#"></a> <!--[if IE]> <script> var x=document.getElementsByTagName('a'); for (var i=0;i<x.length;i++){ x[i].onmouseup=function(){this.blur()} }; </script> <![endif]--> </body> </html> [/code:1:5d6bece6ab] Als de hele pagina opnieuw geladen wordt dan is dat gescript niet eens nodig denk ik.
Link naar reactie
Dat klopt, maar dit was dan ook maar een klein voorbeeldje van het principe waarop het werkt. Je kunt gewoon classes en id's gebruiken om specifiekere css-rules te maken. Dus zoiets #speciaal1{} #speciaal1:active{} #speciaal2{} #speciaal2:active{} Maar ik ging er eigenlijk van uit dat je dat al wel wist...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...