Ga naar inhoud

Spelletjes maken met Flash MX?


Aanbevolen berichten

[quote:0a702108e1="J-P Le Conte"] ... kijken op www.flashfreaks.nl of www.f.... [/quote:0a702108e1]Maak daar maar www.flashfocus.nl van. :) PoLaT, aan je vraag te zien weet jij niet waar je heen wilt. Om ook maar een simpel spel te maken, heb je kennis van zaken nodig. Dingen zoals funcites, arrays en clipevents. Als je daar nog niks van af weet, kan je beter een actionscript boek kopen/huren/lenen. Iig kan je niet 123 leren hoe je een spel maakt. Daar is inzet voor nodig.
Link naar reactie
kom kom.. een beetje positiever! Je kan bij flashkit een open source dingetje downloaden en daar een hoop van leren. Nou ben ik absoluut geen flash held, maar bij games is [url=http://www.google.com/search?q=flash+collision+detection&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8]collision detection[/url] meer dan belangrijk. Enjoy :)
Link naar reactie
[quote:25f683de4e=".:ToBee:."]Was er pas niet een zeer jonge Ierse ict student die in een weekend een browser in elkaar geknutseld had waar de hele ict-wereld stijl van achterover sloeg? Oftewel misschien moeten we onze nieuwe leden wat meer krediet gunnen....[/quote:25f683de4e]En hij wist natuurlijk niks van programmeren af en hij had het idee binnen 3 seconden bedacht...
Link naar reactie
Hallo allemaal, hartelijk voor bedankt voor reacties, maar eigenlijk hoeft geen spel te zijn, ik moet namelijk een spelbord maken met pionnen en dobbelsteen; voorbeeld monopoly, dammen enz. Het hoeft eigenlijk niet op computer te spelen. En het is voor me project. Hoe kan ik een spelbord maken met flash MX?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...