Ga naar inhoud

[sitecheck] www.thevoice.tk


Aanbevolen berichten

Heb een site gemaakt voor m'n school. De site van de schoolkrant om psies te zijn. Mijn voorspelling, jullie vinden het logo te druk en misschien de kleuren niet mooi... We zullen zien, ben benieuwd! http://www.thevoice.tk [mod-edit]Nederlandse titels graag :wink:[/mod-edit] [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-03-28 19:44 ]
Link naar reactie
Sorry hoor........maar ik vindt het veel te onrustig.....wordt er haast gek van als ik er te lang naar kijk :grin: :grin: :grin: ben het trouwens met Bill eens dat het te klein is (met die 4 a 5% van de internetters die met 640 x 480 surfen hoef je echt geen rekening te gaan houden !!! iets rustiger maken en groter dan is het m.i. veel beter !!! grttzzz [ Dit bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-03-28 19:56 ]
Link naar reactie
[quote:cba3b3be4a] Op 28-03-2002 19:58 schreef Yorin: Naya... de site is natuurlijk ook voor jongeren :razz: Maar ik moet idd ff dat getril aanpassen. Anders zorg ik wel dat hij gewoon stopt op een gegeven moment. Nog een vraagje, welke resolutie's hebben jullie? Want bij mij valt dat kleine wel mee. [/quote:cba3b3be4a]Ik heb hem standaard op 1024 x 768 staan (zou iedereen moeten doen) :grin: grtzz smeenk _________________ Tsja....gelukkig zijn er ook zaken waar ik meer verstand van heb !! [ Dit bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-03-28 20:02 ]
Link naar reactie
Dat logo is idd veel en veel te druk... Hou het anders bij een ronde van bewegen en laat dat logo daarna in hemelsnaam stilstaan... dit is ... bijzonder irritant. Kan dat iframe wat groter? er is zo wel weinig leesruimte, maar dat is maar mijn mening. Voor de rest, wel duidelijk. en lekker lichte kleurstelling... dat beviel me wel :smile:
Link naar reactie
Gelukkig komen er niet zulke critische bezoekers op! Het is maar voor een school bedoeld :grin: Morgen komt mijn eigen site online, dan post ik ook wel even. Weet eigenlijk niet of ik het wel aandurf :razz: Trouwens, The Voice gaat niet helemaal 100% in Netscape. Die strepen en de scrollbalken enzo. Maar hoeveel procent van de mensen gebruiken ongeveer Netscape dan?
Link naar reactie
[quote:c85e8e8ad6] Op 28-03-2002 19:58 schreef Yorin: Naya... de site is natuurlijk ook voor jongeren :razz: [/quote:c85e8e8ad6] Yorin, ik ben 16 jaar en val zeer waarschijnlijk onder de categorie 'jongeren'. :razz: Ook ik kan je meedelen dat ik er compleet gek van word van dat zenuwachtige flashfilmpje. Ook zou ik geen rekening houden met 640x480. In 800x600 is het al superklein laat staan in hogere resoluties. Greetz, D.
Link naar reactie
[quote:9e8260d64a] Ik heb hem standaard op 1024 x 768 staan (zou iedereen moeten doen) :grin: [/quote:9e8260d64a] Er zijn ook nog mensen die maar 1MB video-geheugen hebben en ik wil toch minstens 16bits kleuren. Dus hou ik het maar bij 800x600. Oh, en dat ik outdated ben, dat weet ik. Maar mijn comp draait prima en ik ben er tevreden mee.
Link naar reactie
Ik zou alles ook nog laten knipperen.... Jahoor, het kan best nog drukker, het is toch voor jongeren? kwoot: Natuurlijk kun je ook zelf bij de redactie komen. Ben je gemotiveerd en kun je goed tekenen, schrijven, interviewen, vormgeven of heb je leuke ideen? Ga dan naar Mr. Körnmann in lokaal C03! Hij legt je alles uit en zal je waarschijnlijk toevoegen bij de redactie! Misschien inderdaad een idee, iemand erbij die goed kan schreiven. :smile: Ik vind het helemaal niks, maar goed, ik ben goddank geen jongere. :smile: Ook nog wat opbouwends; misschien wordt de site leuker als je iets meer kleur gebruikt. _________________ Groeten, Ton. [ Dit bericht is bewerkt door: Ton nl op 2002-03-31 23:04 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...