Ga naar inhoud

CSS z-index niet te veranderen met javascript?


Aanbevolen berichten

ik wil graag een aantal <div>'s in de z-richting heen en weer plaatsen door het klikken op een link. ik weet dat veranderingen in de css via een javascriptje van een bepaald object met een bepaalde class te veranderen. dit werkt ook prima, bijvoorbeeld de width veranderen. mijn probleem is dat hij z-index niet wil pakken dus: classnaam.style.width = "200" werkt wel maar: classnaam.style.z-index = "3" werkt niet weet iemand waar dit aan ligt? bedankt alvast!
Link naar reactie
hey annie hartstikke bedankt! ik had het aan elkaar wel geprobeert (zindex) maar kennelijk behapt javascript alleen zIndex op internet vond ik ook het volgende: If you want to change color, styleDeclaration is color, if you want to change the left, it is left. If you want to change a style declaration with a dash in it, for instance z-index, remove the dash and make the first letter after the dash a capital: zIndex. Same for margin-left => marginLeft. http://www.xs4all.nl/~ppk/js/introdh.html#dhtml
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...