Ga naar inhoud

Onvoldoende geheugen


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een website voor de handwerkzaak waar ik werk. Daar heb ik ook leuke flashfilmpjes voor gemaakt maar er is een probleempje. Als ik die flashfilmpjes bij de website wil doen dan geeft mijn pc aan dat er onvoldoende geheugen is. Ik heb de computer diverse keren opnieuw opgestart maar steeds krijg ik dat bericht dat er onvoldoende geheugen is. Mijn komputer heeft 256kb aan geheugen maar op een of andere manier pakt hij die flashfilmpjes niet. :???:
Link naar reactie
ik hoop 256MB geheugen :smile: ... maar ik weet niet of dit de goede plaats is voor je vraag. Ik laat deze thread open voor het geval dat er iets komt, maar probeer het ook eens in Anders (software)... t. edit: vertel anders even iets meer: wat voor filmpjes (hoe groot) welke html editor, precieze foutmelding.... _________________ Meekijken op mijn desktop? [url=http://members.atlasf1.com/sally/stuff/cuswallpaper.html]Klik hier![/url] Goede pop-ups maken [url=http://www.makersgallery.com/joanirvine/howto.html]leer je hier.[/url] "I'm the bloody teacher!" [ Dit Bericht is bewerkt door: teacher op 2002-03-13 22:37 ]
Link naar reactie
Ik denk dat je flashbestand te groot is, en dan is het zelfs voor een pc met 256mb aan RAM geheugen niet moeilijk om een error te creeeren :grin: Gebuik je dreamweaver 4 of GoLive 6 dan kan het ook wel wezen dat het programma te zwaar is voor je pc Probeer eens de onnodige details uit het filmpje te halen door scenes er uit te knippen. Een Flashfilmpje hoeft niet zo groot te zijn.
Link naar reactie
He he. Nijn tip heeft geholpen. Nou kun je er zelfs om lachen :grin::D:D Trouwens. Leuke site. Echt huiselijk maar die muziek vind ik een beetje te flitsend. Dat zou iets rustiger kunnen. Ik heb wat tips. Voeg trouwens niet te veel van die toeters en bellen toe want dat neemt de rust die de site verder uitstraalt weg. Probeer wel wat meer voorbeelden van uw werken er op te zetten, succes
Link naar reactie
Nou Wenda, ik denk je met deze wel te kunnen helpen. Je hebt in Flash gekozen voor een achtergrond muziekje om je site op te vrolijken. Nu moet je in Flash voor het toepassen van geluid de zogeheten "WAF" bestanden gebruiken. Nu zijn WAF bestanden vrij groot van formaat. Flash moet deze omzetten naar het MP3 formaat. Het kan goed zijn dat wanneer je een compleet nummer wil gebruiken als achtergrond muziek, je PC de berekeningen niet meer aan kan. Het is zowiezo ongebruikelijk om een heel nummer te gebruiken als achtergrondmuziek. Vaak worden er "loops" gebruikt om de laadtijd te verkorten. Een stukje muziek van 5 seconden herhalen kost minder Kb's dan het downen van een nummer van 3 minuten. Op deze manier krijgen ook de plaatjes op je site de kans om te laden. Je kunt in flash ook nog kiezen hoe zwaar je de muziek wil comprimeren naar MP3. Dit kan in het File>>>Publish settings onder het tabblad Flash. Ik heb hieronder een screenshot staan van hoe ik de instellingen gebruik. [img:4174df44c9]http://www.leconte.nl/flashscreen.gif[/img:4174df44c9] Door op set te klikken kun je dezelfde instellingen overnemen als ik. Hopelijk heeft dit je geholpen. Om een voorbeeld te zien (horen) van een "loop-achtergrond-muziekje" Zou je kunnen kijken op mijn site. Succes! Gr. J-P [ Dit Bericht is bewerkt door: J-P Le Conte op 2002-03-19 19:03 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...