Ga naar inhoud

nieuw design www.cgk-gn.nl


Aanbevolen berichten

'lo allemaal we zouden graag willen weten wat jullie van het nieuwe design van onze kerk vinden. misschien ziet het er niet super uit maar vergelijk het maar eens met onze oude site :smile: OUD: http://www.cgk-gn.nl NIEUW: http://www.cgk-gn.nl/nieuwe_site_JA De meeste onderdelen zijn zoals je ziet nog niet bijgewerkt maar het gaat vooral om de nieuwe indeling en design. Alles onder de knop "Over de CGK" is wel volledig (bijna:) ) en heeft een cleane (non-ms-frontpage) bron. Spui je mening zou ik zeggen! grtz Hans & Jaap o ja: het snelmenu werkt nog niet in de nieuwe site; maar het id is duidelijk iguess
Link naar reactie
Hmmz, ziet er netjes uit... ik vind de knoppen niet zo passen bij de rest van het design eigenlijk. Ze neigen nog teveel naar de vorige site. Mouseovers zijn daarentegen snel, da's een pluspunt. Jammer dat je alleen mintgroen en grijs hebt gebruikt. Een andere kleur erbij kan het verpesten, ik weet dat, maar probeer het toch eens. Maak er geen kermis van hoor, maar iets meer kleur en frisheid mag. Je zou bijv. een foto van de kerk (of alleen de spits, dat maakt al veel duidelijk) in dezelfde tint overheen het groene kunnen leggen waar dat nog past. Voorbeeld: zie titelbalk van website in mn sig. Niet als spam bedoeld. Netjes gemaakt, als ik het zo met de vorige vergelijk. Probeer toch, bij zo'n ronde layout, ook de knoppen wat mooier te maken.
Link naar reactie
Vergeleken met de oude site is het een enorme verbetering. Ik vind het wel smaakvol allemaal maar wel een beetje saai. Maar het is dan ook een kerk. Misschien dat een extra kleurtje oid wat kan helpen. Het menu is op zich duidelijk en de roll-overs goed maar hij hangt er wel een beetje raar boven, naar mijn mening. Verder loopt de tekst helemaal door en dat is niet zo mooi. Stel een marge in voor de onderkant. Tot slot krijg ik een Javascript-foutmelding in het menu.
Link naar reactie
[quote:d53627fade] Op 06-03-2002 11:29, schreef matthijn99: de background image van het hoofd-frame mag wel wat breder want op 1152x864 komt die aan de rechterkant weer in beeld.... [/quote:d53627fade] dank voor je opmerking. in tegenstelling tot wat je voorstelde heb ik de image zelfs smaller gemaakt, maar in de stylesheet aangegeven dat de background niet herhaald mag worden.
Link naar reactie
dan lukt dat niet helemaal; op 1280x1024 zie ik het logo opnieuw aan de onderkant. Verder ben ik het eens met toet; de knopjes mogen wel een beetje ovaal zijn ofzo. Als je toch je css aanpast, kijk dan meteen ff naar die drop-down box. (beetje kleiner) let er ook op dat bij de rest van de site de knopje dezelfde breedte houden "activiteitencomissie" bijv... verder: lekker strak en rustig... t.
Link naar reactie
[quote:eb489a0e0f] Op 06-03-2002 0:29, schreef Toeter84: [quote:eb489a0e0f] Op 05-03-2002 23:55, schreef SurfDude: Beetje minder onderwerp wel... [/quote:eb489a0e0f] Ja maar wat maakt dat nou uit? Ik ben atheïst maar zal dr echt geen moeite mee hebben een kerk-site te checken... [/quote:eb489a0e0f] Ik ook niet. Ik maakte alleen even een opmerking tussendoor.
Link naar reactie
[quote:6a17c855fc] Op 06-03-2002 19:10, schreef matthijn99: [quote:6a17c855fc] Op 06-03-2002 17:20, schreef teacher: dan lukt dat niet helemaal; op 1280x1024 zie ik het logo opnieuw aan de onderkant. [/quote:6a17c855fc] dat gebeurt bij mij ook (1280x1024). Dus zet je background-non-repeat ook even in je menu-frame.... [/quote:6a17c855fc] ook de background in 't menu is gewijzigd en ook het snelmenu werkt nu (zonder javascript errors). ovalere knoppen kent CSS2 helaas (nog) niet. en de meeste images zijn juist verdwenen om de site zo snel als mogelijk te maken, zodat men zo kort mogelijk hoeft te wachten voordat de site op 't scherm verschijnt, dus een menu mbv gif's en javascript is geen optie. dank voor alle opbouwende kritiek :smile: [ Dit Bericht is bewerkt door: aikie op 2002-03-06 21:18 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...