Ga naar inhoud

Sitecheck (www.retroworld.nl)


Aanbevolen berichten

vertel ff wat jullie van deze site vinden: http://www.retroworld.nl vertel ook ff wat er nog fout aan is of in welke browsers hij niet goed wil draaien. Ik heb al problemen gehad met opera, maar aangezien toch bijna niemand deze gebruikt vindt ik dat ook niet erg. En internet explorer 6 moet ook nog ff getest worden... Laat het dus ff weten
Link naar reactie
[quote:356d585408] Op 02-04-2002 12:53 schreef Stranded: Vergeet niet ook even op het forum te kijken.[/quote:356d585408]Bezoekers kunnen zelf wel bepalen of ze al dan niet naar het forum willen komen, dat hoef je hier echt niet nog een keer te melden. [quote:356d585408] Op 02-04-2002 12:58 schreef Arez: WOW! In een woord super! Het is een prachtige site, en een pr8ig onderwerp. (en dit zeg ik niet omdat ik staffmember ben) [/quote:356d585408]Je gaat toch niet sitechecks van (deels) je eigen site reageren? :???: [edit]phpBB is een beetje wispelturig vandaag...[/edit] _________________ Ik heb de rooie vlag buiten hangen. [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-02 14:02 ] [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-02 14:03 ]
Link naar reactie
[quote:8f0100b291] Op 02-04-2002 13:55 schreef Dilbert: Arez, wat een belachelijk antwoord. Maar goed, ik wilde het even over het forum van Retroworld hebben. Waarom niet eigen kleuren? Je hebt nu een plaatje veranderd en meer ook niet. Maak ook je eigen icoons o.i.d Greetz, D. [/quote:8f0100b291] dat gaan we ook zeker nog doen, het is alleen een hoop werk om alles bij te werken en daar zijn we nog niet aan toe gekomen. Het hele forum wil ik nog in retro-style hebben (als je de avatars bekijkt merk je al wel dat die ook allemaal erg retro zijn) en binnenkort zal ik daar ook mee bezig gaan, als er nog personen zijn die zin hebben om mee te helpen met een restyling van het forum (dus personen met verstand van phpbb) kunnen ze me ff een mailtje sturen. Ik heb ook nog een vraagje over het editen. Weet iemand een goed proggie om .tpl bestanden mee te bewerken??? zo'n proggie is namelijk noodzakelijk als ik het forum wil bewerken... btw. kleuren op de site zijn nu ook wat aangepast... zo beter? [ Dit bericht is bewerkt door: mo6 op 2002-04-02 15:03 ]
Link naar reactie
Ziet er prima uit Mo6 ! Enkel 1 advies heb je nog niet gekregen en dat is dat je in een tabel of TD enkel maar een pixelaanduiding als "799" wat jij hebt moet gebruiken als het precies om een image moet passen.Zolang er enkel text en kleine images in staan kun je beter een % aanduiding gebruiken zoals --width=100%--.Dan heb je geen last van horizontale scrollers en past de tabel zich automatisch aan bij de resolutie die gebruikt word.Hoogte van de tabel past zich automatisch aan naar gelang de inhoud,is dus niet nodig.
Link naar reactie
[quote:439537cd13] Op 03-04-2002 12:27 schreef CobraPH: Zolang er enkel text en kleine images in staan kun je beter een % aanduiding gebruiken zoals --width=100%--.Dan heb je geen last van horizontale scrollers en past de tabel zich automatisch aan bij de resolutie die gebruikt word.Hoogte van de tabel past zich automatisch aan naar gelang de inhoud,is dus niet nodig. [/quote:439537cd13] Leg even uit wat dat voor tactiek is met -- erachter? Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord en het lijkt me ook heel onlogisch. Ik ben een fel tegenstander van procentuele tabellen. Begin er niet aan, maak je tabel gewoon 760px breed en speel op safe :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...