Ga naar inhoud

Vraagje over CSS en nieuw venster....


Aanbevolen berichten

Beste forumers, Ik had twee vraagjes.... 1)CSS = heel makkelijk, dus kan iemand mij vertellen hoe ik 'precies' zo'n filetje opstel, en hoe ik dan het html bestand vertel dat hij naar die CSS moet kijken... 2)Hoe maak ik ook alweer zo'n nieuw scherm bij een link, maar dat dan de werkbalk:statusbalk:e.t.c. verdwijnt en dat ik e.v.t. zelf het formaat kan geven??? b.v.d. Erik
Link naar reactie
1) [url]http://www.dto.tudelft.nl/mirhtml/css/cssbegin.htm[/url] 2) in head sectie: [code:1:bc13ab0018] <script language="JavaScript"> <!-- function nieuwscherm() { window.open('pagina.htm','naam','width=400,height=300,resizable=0,scrollbars=0,toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menubar=0,copyhistory=0'); } </script> [/code:1:bc13ab0018] in de link: [code:1:bc13ab0018] <a href="javascript:nieuwscherm()">Klik hier!"></a> [/code:1:bc13ab0018] [list:bc13ab0018] [*:bc13ab0018]De HTmL pagina die in het nieuwe scherm zal verschijnen heet hier pagina.htm. [*:bc13ab0018]width=400,height=300 geven aan dat het nieuwe scherm 400 breed en 300 pixels hoog word. Je kunt dit ook weglaten of naar je eigen wensen aanpassen, dit geld ook voor de overige instellingen (resizable=0,scrollbars=0,toolbar=0 enz) [/list:u:bc13ab0018]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...