Ga naar inhoud

sitecheck, alle hulp is welkom


anoniem

Aanbevolen berichten

het adres is http://www.the8thdomain.cjb.net Ik ben bezig een nieuwe site (nieuwe versie) van deze site te maken, en ben erg benieuwd wat er nog verbeterd kan worden op het gebied van lay-out, gebruikersgemak en toegangelijkheid (dus niet qua inhoud van de site). vooral de code is een rommeltje, heb net uitgevonden hoe stylecheets werken dus dat probleem is ook voor een groot deel opgelost. En ben toch maar van plan om in Frontpage ofzo te gaan werken (deed voorheen alles in notepad) alvast bedankt, j r n [ Dit Bericht is bewerkt door: xenith op 2002-02-26 19:41 ]
Link naar reactie
« slik » wát zeg je??? je hebt met Notepad gewerkt, maar wilt met Frontpage gaan werken??? Ik raad je Editplus aan... http://www.editplus.com Over je site: Ik vinnum een beetje zwart. Een beetje gebruik van plaatjes, meer dan dat 8th domain logo, mag wel van mij. Maak er geen feestboel van, je hebt het netjes strak, ik heb alleen zo het gevoel alsof het licht uit is gegaan... Je zou er een licht kleurtje in kunnen verwerken. Zie dit: http://httpd.chello.nl/h.vanloon/pretender/ Ja, een oude site van mn ex, kleuren mag je zo overnemen :razz: aangezien die site toch niet meer bezocht wordt :wink:
Link naar reactie
Goeie site, niks meer aan doen. Hij is gewoon zwaar evil en erg indrukwekkend naast al die grafische bull. Kleur toevoegen zou ik dan ook zeker niet doen. Hij is lekker underground zo en volgens mij is dat ook de sfeer die je wil uitstralen. Ultra-simplisme, volgens mij hebben we hier een nieuwe trend. En dan wel gewoon een lullig sneekspelletje op je site plakken, je moet maar durven :smile: Ik had trouwens 69.
Link naar reactie
[quote:ae015bf51b] Hij is lekker underground zo en volgens mij is dat ook de sfeer die je wil uitstralen. [/quote:ae015bf51b] dat was inderdaad de bedoeling :smile: [quote:ae015bf51b] Ultra-simplisme, volgens mij hebben we hier een nieuwe trend. [/quote:ae015bf51b] Yippie kaYee :razz: [quote:ae015bf51b] En dan wel gewoon een lullig sneekspelletje op je site plakken, je moet maar durven :smile: [/quote:ae015bf51b] ja he? thanx voor de reacties
Link naar reactie
[quote:b71e70619d] Op een pc waar de kleuren iets te donker staan is het logo op de eerst pagina niet te zien.... [/quote:b71e70619d] Oh? Staan mijn kleuren dan te donker? Ik vind het prima zo :grin: En verder: prima underground uitstraling, maar nieuwe trend? Nee, dit zien we nou al bijna een hand vol jaren. Ik zou alleen de "submenu's" niet over het hoofdmenu laten verschijnen!
Link naar reactie
[quote:669716b94b] Op 01-03-2002 11:12, schreef Snoopje: [quote:669716b94b] Op een pc waar de kleuren iets te donker staan is het logo op de eerst pagina niet te zien.... [/quote:669716b94b] Oh? Staan mijn kleuren dan te donker? Ik vind het prima zo :grin: En verder: prima underground uitstraling, maar nieuwe trend? Nee, dit zien we nou al bijna een hand vol jaren. Ik zou alleen de "submenu's" niet over het hoofdmenu laten verschijnen! [/quote:669716b94b] idd, maar ik heb geen idee wat voor menu ik dan zal gaan gebruiken... of hoe ik het submenu in een andere tabel kan laten opkomen zeg maar.... hmz..... iemand nog iedeeen voor een leuk menu?
Link naar reactie
[quote:3f21c7da3e] Op 08-03-2002 16:27, schreef computernerd: sorry hoor maar voor mij is dat weer zo'n site waar ik nooit terug zou komen[/quote:3f21c7da3e]Ja leuk, wat schiet de topicstarter hier mee op? Onderbouw het eens dan? Als het onderwerp je niet interesseert kom je er toch niet? Dat hoef je dan echt niet zo te laten blijken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...