Ga naar inhoud

Sitecheck, uw mening graag.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:d9d160c310] Op 22-02-2002 23:32, schreef Toeter84: [quote:d9d160c310] Op 22-02-2002 22:46, schreef Dilbert: Toeter, er staat toch: Geplaatst: 22-02-2002 12:58 Of kijk ik nou scheel? :grin: [/quote:d9d160c310] Dit topic leest hij tenminste, je moet het ijzer smeden waar het heet is... Dus wat ik hierboven zei slaat niet op dit topic! ::::::::. ON TOPIC .::::::::: [/quote:d9d160c310] Oh, had het er even bij gezet. I was confused :grin:
Link naar reactie
Het logo links bovenin ziet er uit alsof het gemaakt is met paint in een paar minuten. Vind het ook niet echt bij de stijl van de site passen. Alle pagina's zet je aan de linker kant maar de pagina waar je naar het forum heen kan gaan staat in het midden. De link pagina is niet helemaal overzichtelijk vind ik. Misschien handig als je die logo's/banners van die site weghaald en alleen de beschrijving erneer zet. Mzzl, bb
Link naar reactie
Hallo allemaal, Eerst even reageren over de "oude" topics. Wist niet dat bij het lezen en reageren de topic weer terug naar boven wordt gehaald, hier zal ik dus voortaan beter opletten! Craze; dat het forum af/toe een foutmelding geeft kan ik (nog) niets aan doen ligt aan de provider maar wordt aan gewerkt. Blackboarder; Je hebt gelijk van het logo, ben bezig een nieuwe te ontwerpen welke er beter en gepaster uit gaat zien. De link naar het forum heb ik bewust in het midden gezet om niet een geheel wit vlak te krijgen, is misschien niet de beste oplossing ga hier nog even over nadenken. Ook de plaatje bij de links zijn inderdaad niet de beste keuze, ook hier wordt aan gewerkt. Kees-? Het forum is iid van YaBB en naar mijn smaak aangepast vwb de kleuren en teksten. Mocht je interesse hebben dan wil ik je altijd opweg helpen met eea, vertaling, layout. Thanks voor de op/aanmerkingen. Dirk... [ Dit Bericht is bewerkt door: scs op 2002-02-23 23:13 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: scs op 2002-02-23 23:15 ]
Link naar reactie
Forum: "Windows SE Plaats hier vragen over Windows SE » Beheerder: Administrator" Windows SE? Welke editie mag dát zijn? Overigens leuk dat je de 'yet another forum' herhaalt, maar je moet er nog wel even aan spijkeren... nog geen mods voor alle fora enzo... hmm. nouja, er komen ook nog niet veel mensen, dus maak je niet druk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...