Ga naar inhoud

Sitecheck, uw mening graag.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb geen idee, waar echte race-fans naar willen zoeken, maar zelf kon ik m'n weg wel redelijk vinden. Home-pagina: Kan de datum in de tabel ook een top-align krijgen? Menu: Aangezien ik zelf een leek ben, wat betreft het F1 gebeuren, kon ik in eerste instantie, sommige knoppen van het menu niet plaatsen. Ik had dus geen idee, wat het kopje inhield. Ik heb gezien dat menu uit losse gif-plaatjes bestaat, dus daar kun je in het ALT gedeelte van de IMG-tag, wel een (hele) kleine beschrijving geven, waar dat naar toe gaat. Als de muis dan boven dat knopje/plaatje hovert, komt kort de ALT tekst in beeld. Zoiets heb je wel gedaan voor de 'Go Back' knop bij het archief (maar daar kreeg ik juist het plaatje niet te zien). Knopjes misschien ietsje smaller. Archief: QUALIFYING => 17 RACE => 12 BEST POSITION => 12 Wat betekent dat? Kan daar ook een uitleg van komen voor de leken? (Of het stond ergens en ik las er te snel overheen.:smile:) Ontbrekend GIF-plaatje voor de 'Go Back'-knop. Ziet er verder netjes uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...