Ga naar inhoud

makelijkl


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een vraag ik wil een hompage maken om te leren ik zoek een programma tje waar je site meer kan bewerken voorbeel: je haalt een site van het web en die wil je gaat bewerken en jou site van maken en dat niet zo programma van die html code`s want daar word ik zo gek van. als zo programmtje niet bestaad dan een programmatje waar je een site kan maken zonder die code`s gewoon tekst invoeren en plaatsjes en bestanden klaar.
Link naar reactie
Zucht, yet another... 1) eeddoo, ik weet niet of dyslectisch bent of er moeite mee hebt, maar zo niet, alsjeblieft let op je spelling... 2) Een simpel programmaatje is bijv. Coffeecup HTML (héél simpel) of Hotdog (Express). Beide zijn [b:46b67d3b35]niet[/b:46b67d3b35] gratis. Je kunt ook Frontpage proberen. In alle programma's kun je HTML bestanden openen, ze worden geconverteerd en je kunt ze bewerken. Maar 1 ding: zeg nou niet 'van die HTML word ik zo gek' want ook al heb je maar een simpele pagina, een beetje code is [b:46b67d3b35]echt[/b:46b67d3b35] wel te leren. Ook al vind je dat teveel werk voor 1 simpele pagina, snap er alsjeblieft een beetje van...
Link naar reactie
1) Verzin voortaan een normale titel waar de inhoud van je vraag duidelijk uit wordt. 2) Site's rippen om er je eigen van te maken is het schenden van iemands copyright (hoor mij nu :wink:). 3) Programma's om je site in elkaar te knippen en plakken zijn er in overvloed, [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php]zoek[/url] eens op Dreamweaver en als dat te lastig is, op Frontpage.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...