Ga naar inhoud

META tags in frames??


anoniem

Aanbevolen berichten

Het lijkt me simpel dat, hoewel je frames gebruikt, je nog altijd een hoofdpagina hebt waarin de frames gedefinieerd worden, niet? Nou, je wilt dat je bezoekers naar díe pagina gaan. Dus zet je tussen de <head> en </head> je metatags neer. sim-pel. En waarom nou niet in de volgende pagina's, zoals menu.html en hoofdpagina.html en titelbalk.html? Omdat het voor de bezoeker geen nut heeft om die los te laden. Dat merk je zelf wel als je van die sub-pagina's van de site laadt. Daar wil je niet dat de bezoekers apart heen gaan dus daar zet je ook geen metatags in neer. Wederom: sim-pel :smile:
Link naar reactie
[quote:beb90c8542] En waarom nou niet in de volgende pagina's, zoals menu.html en hoofdpagina.html en titelbalk.html? Omdat het voor de bezoeker geen nut heeft om die los te laden. Dat merk je zelf wel als je van die sub-pagina's van de site laadt. Daar wil je niet dat de bezoekers apart heen gaan dus daar zet je ook geen metatags in neer. Wederom: sim-pel :smile: [/quote:beb90c8542] Niet helemaal mee eens, middels Javascript kan je er voor zorgen dat de frame dan gewoon wordt ingeladen. :smile:
Link naar reactie
Dankje! Het vergroot de vindkans wel, oké, maar ik vind het slordig als je subsites ook bijv. door Google gevonden worden... TDB, wel leuk ideetje maar kun je ipv winniepage.html er ook iets neerplempen dat hij zelf de paginanaam detecteert? het is wel handig voor mn sites maar aangezien ik een universele header.php bovenin de site invoeg moet hij zelf uitzoeken wat z'n naam op dat moment is...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...