Ga naar inhoud

[Flash] Nieuwe intro.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet dat je alleen om de flash intro vroeg, maar ik heb de vrijheid genomen om ff heel de site te bekijken. Over de intro: Ik vind hem leuk, lekker snel ingeladen ook maar eerlijk gezegd vind ik hem iets te lang duren. Over de site: Een scroll button of de scrollbalk van de browser zouden wel handig zijn. Waarom heb je die uitgeschakeld ? Grtz Grimmie
Link naar reactie
Voor een eerste flash intro is het natuurlijk geweldig. De muziek en de graphics lopen nog niet zo samen dat het 1 geheel is, hooguit qua sfeer. maar okee, ik zou er nog wat meer informatie in geven, maar als je email adressen minder dan 2 secondes in laat zien dan heeft dat geen nut meer. tenzij je ze kan aanklikken. maar voor de est is ie wel lekker.
Link naar reactie
[quote:58189e4dbe] Op 17-02-2002 11:48, schreef tazitiz: maar als je email adressen minder dan 2 secondes laat zien dan heeft dat geen nut meer. tenzij je ze kan aanklikken. [/quote:58189e4dbe] Inderdaad, heb de tekst nu geswitched, komt nu beter uit. Heb er verder een stukje van onze eigen :grin: muziek ondergezet, en een 2-3 sec. van de lengte afgeknibbeld. Het word nog wel wat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...