Ga naar inhoud

site checkie


anoniem

Aanbevolen berichten

Aan de ene kant ben ik het wel een beetje met die Tzatziki eens; je site heeft nog geen echte werking, en die zal hij ook niet echt krijgen. Dat is geen belediging, maar gewoon een logische kijk erop. Je bent 'een van de velen'; zie de Clubs van HetNet, dat is eenzelfde idee. Juist doordat je het thema 'van alles iets' hebt genomen zijn er geen grenzen, zowel voor content als bezoekerstype. En dat lijkt een voordeel, maar in feite is het een nadeel. Je moet een type internetter voor ogen hebben, dat jóuw site bezoekt. Ik denk dat je doelt op 15-25 nu. Maar wat bied je ze aan? Ook dat moet gericht zijn. Als je op de site aankomt heb je iets van 'mmja, dit is het dan, geen kip online behalve ik en waar kom ik nou eigenlijk voor?' Je moet naast een doelgroep dus ook een gerichte inhoud hebben. Een stukje marketing dus. Verder over het design. Ik vind het niet onaardig, leuk die hoekjes. Met PSP/PS gedaan en dan burn/contrast hoger? Alleen oranje-blauw... hmm. Kom je niet zovaak tegen (ja op de site van mijn school maar...tsja...) Groetz, Heidi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...